Ruudskogen 16. - 18. sept..

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen av dere som skal til Ruudskogen til helga? Når drar dere?

Vært arti om alle kunne møtes å kjørt i lag nedover, dere kjører vel igjennom Sunndalsøra rekne jeg med, så hvis alle kunne møttes en plass så kjørt i lag nedover. vi er flere bilder herifra som kjører på Torsdag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del skal desverre ikke nedover...

Men jeg tenkte jeg skulle tipse deg/dere om Ålesund lokallag ;) Da det kan se ut som om noen derifra skal nedover. Slik at du eventuelt kan møte disse en plass inni landet, vet ikke om de kjører slik at de kommer inn på E6 ved Dombås?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Er det noen av dere som skal til Ruudskogen til helga? Når drar dere?

Vært arti om alle kunne møtes å kjørt i lag nedover, dere kjører vel igjennom Sunndalsøra rekne jeg med, så hvis alle kunne møttes en plass så kjørt i lag nedover. vi er flere bilder herifra som kjører på Torsdag:)

 

Hallais. jeg skal nedover, men trur ikke jeg drar før fredagen... Skal si ifra hvis jeg drar torsdagen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok..

 

De fra ålesund kommer inn til E6 på dombås ja. Har hengt meg på Ålesundere før så de kom ut der da:)

 

Får høre litt i rundt, tenkte kanskje dette kunne vært morro, å komme en haug med bilder i lag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er dessverre sykmeldt og sengeliggende for tiden.. Hvis ikke kunne jeg blitt med nedover.. Bedre lykke neste gang. Kos dere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.