#1 Skrevet September 15, 2005 Deltar vi samlet? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86297 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2005 Har lagt den ut under treff allerede! Men uansett jeg skal ditt så da hadde det jo vært greit å komme samlet! Møte MC Don 1830 eller no og trille nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2005 Skjer her a? Drar vi samlet (isåfall hvem møter) eller hver for oss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2005 Jeg stiller... men hvor og når skal vi møtes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2005 Begyner 1900 så anbefaler at vi møtes på Mc Don kl 1800-1830 og triller nedover når kl nærmer seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2005 Skal prøve å hive meg med... Hvis ikke kjærringa skal på shopping.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2005 I dag... ... ikke noe av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2005 Kommer nok en tur nedover. Kan altids møtes et annet sted og trille bort sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2005 jeg kommer nok så sant jeg ikke får besøk av en medlem fra det kvinnelig antibil gruppa.... (meget god venninne) visst dere skjønner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2005 jeg kommer nok så sant jeg ikke får besøk av en medlem fra det kvinnelig antibil gruppa.... (meget god venninne) visst dere skjønner. Rull inn snabben gutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2005 Snakker vi mc`ern på lørenskog da eller? Kommer der sånn 10på sju, men må vi være på streetmeet først da? Er vel bedre å komme litt senere? Uannsett se etter svart c4 s4 på grønne skilt med 16" og sliks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 24, 2005 Rull inn snabben gutt! skal du oppover eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 24, 2005 skal du oppover eller??? Kanskje det? Ikke revlusjonerende respons her, men er du klar så kan vi jo putte oppover en tur. Da er det bare når/hvor osv... Og håper sikaflexen har tørket til da (limte 12:30). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 24, 2005 Kanskje det? Ikke revlusjonerende respons her, men er du klar så kan vi jo putte oppover en tur. Da er det bare når/hvor osv... Og håper sikaflexen har tørket til da (limte 12:30). hehe har du fått på stylingen nå???? ringer deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 24, 2005 Snakker vi mc`ern på lørenskog da eller? Kommer der sånn 10på sju, men må vi være på streetmeet først da? Er vel bedre å komme litt senere? Synes vi skal være der når det begyner kl 1900 jeg! Blir fort mørkt og fort kaldt! Max Power er også der 1900 og "litt" fremover så hvis noen vil ha med bilene sine i bladet er det smart å komme før lyset blir borte og de drar! Men møtes vi på MC Don på Lørenskog eller vil folk møtes andre steder eller hva??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 24, 2005 ferdig på jobb 18:00 - 18:30.. Deretter vaske bil... deretter 5 min til McD... Blir knapt ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 24, 2005 ferdig på jobb 18:00 - 18:30.. Deretter vaske bil... deretter 5 min til McD... Blir knapt ja. hehe, skal du være med har du bare å møte på macern klokken 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 24, 2005 hehe, skal du være med har du bare å møte på macern klokken 19.00 Skal prøve, men kan nok være jeg må holde meg til mandagsmøtet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 24, 2005 Skal prøve, men kan nok være jeg må holde meg til mandagsmøtet ja hva mener du med det??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 24, 2005 hva mener du med det??????? At jeg må takke nei til i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 24, 2005 At jeg må takke nei til i kveld okey, men det kan se ut som det ikke blir noen tur på meg heller... ble ikke godt mottat på kvinnesiden nei... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 24, 2005 okey, men det kan se ut som det ikke blir noen tur på meg heller... ble ikke godt mottat på kvinnesiden nei... hehe Da sees vi mandag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 24, 2005 moen som skal på mc i det hele tatt? Jeg tar en tur nå. Koks grå passat stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 25, 2005 noen som var der i det hele tatt, ingen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 25, 2005 jeg var der men jeg tok dessverre ikke noen bilder. var bra med oppmøte og til og med en tre fire tt`er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...