Oslo: Lokallaget på StreetMeet?

Anbefalte innlegg

jeg var der men jeg tok dessverre ikke noen bilder. var bra med oppmøte og til og med en tre fire tt`er...

skulle ha tatt turen allikevel jeg da : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det skulle du jo ha gjordt. kanskje du hadde blitt med på video denne gangen også... hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var hvertfall eneste som møtte på Mc! Rusla litt rundt sammen med Arve og har ca 5 min med film men nå vet jeg fortsatt ikke hvordan man får film ut på nettet så da får jeg kose meg med dette alene :nana: Kjipt at politiet ikke hadde bedere ting å finne på da men jeg kom/var/dro uten å måtte betale noe til statens julebord så koste meg jeg! Fortsatt god helg alle sammen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var hvertfall eneste som møtte på Mc! Rusla litt rundt sammen med Arve og har ca 5 min med film men nå vet jeg fortsatt ikke hvordan man får film ut på nettet så da får jeg kose meg med dette alene :nana: Kjipt at politiet ikke hadde bedere ting å finne på da men jeg kom/var/dro uten å måtte betale noe til statens julebord så koste meg jeg! Fortsatt god helg alle sammen : vinke :

 

 

takk for i går knut-erik det var hyggelig... hehe, enig at politiet hadde lite å gjøre ja. men sånn er det jo når vi som har en bilinteresse samles... da vil politiet vær en del av det... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for i går : smil : ! Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor de er så ute etter å ødelegge når alt går rolig for seg? Hadde det vært slossing og grisekjøring bråk etc hadde jeg skjønt at de ville stoppet treffet men når alt går rolig for seg og alle oppfører seg synes jeg det blir for dumt når de skal gå og gi folk bøter for feil pærer/lys etc! Men hva skal en stakkar politiman gjøre når han kjeder seg? Jo da ødelegger man for 200 som koser seg : bh :

Men ja ja gjort er gjort så da ses vi i morra på mandags treffet : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.