Bestilling av lokallagsklær!

Anbefalte innlegg

Da har klubben sentralt, v/lokallagskontakt Kjetil Bjørntvedt fått klarsignal fra Aksess AS om bestilling av lokallagsklær, dvs klær med lokallagets navn påtrykt i tillegg til den ordinære VACN-logoen.

For mer informasjon, se også her.

 

Prisene er som følger:

T-skjorte 127,-

T-skjorte Piquet 185,-

Dame t-skjorte 140,-

Sweatshirt 203,-

Fleece-jakke 268,-

Fleece-jakke m/windstopper 385,-

Sportsjakke 445,-

Caps 110,-

 

Bilder av de forskjellige produkt kan sees på klubbshopen.

 

For dere som er interessert i å bestille noe, så kommer jeg til å sette opp en samlet bestilling for lokallaget. Så send meg gjerne en PM eller mail (e_leikanger@yahoo.no) hvis du/dere er interessert!

NB! Mail og/eller PM må inneholde fullt navn, adresse, kontaktinfo (tlf eller mail f.eks.), hvilken type klær som ønskes, antall, størrelse etc!

 

Kommer også til å ta opp dette på lokallagsmøtet som forhåpentligvis kommer i slutten av denne uken eller nærmeste framtid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha noe?

hadde ikke vært så dumt d da...e interesert e hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke vært så dumt d da...e interesert e hvertfall

 

Jepp, bare gi meg beskjed om hva du skal ha du så skal jeg sørge for å få sendt inn bestillingslisten. Skal ha litt selv også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bestillingen skal være med samtidig som du bestiller ting.. Hva er fristen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man følger linken i første innlegg som viser til hovedtråden for dette emnet, så står det at Kjetil Bjørntvedt SKAL ha bestillingen fra lokallaget innen 15/10 ;)

Og da hadde det vært kjekt om jeg hadde det meste klart ett par dager i forveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man følger linken i første innlegg som viser til hovedtråden for dette emnet, så står det at Kjetil Bjørntvedt SKAL ha bestillingen fra lokallaget innen 15/10 ;)

Og da hadde det vært kjekt om jeg hadde det meste klart ett par dager i forveien.

 

Beklager!

 

Jeg leste hovedtråden etter at jeg hadde spurt, og der så jeg svaret. Må nok uansett stå over denne gangen, og heller slenge meg med ved en senere anledning.

 

Har lite penger og mange andre prosjekter på gang som jeg heller vil gjøre ferdig. Klær er vel og bra, men det hjelper ikke bilen å bli bedre liksom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lite penger og mange andre prosjekter på gang som jeg heller vil gjøre ferdig. Klær er vel og bra, men det hjelper ikke bilen å bli bedre liksom :)

 

En flott sjåfør i flotte klær inni bilen hjelper den å bli bedre :P Neida, helt i orden du, det byr seg helt sikkert en anledning senere også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner det å nærme seg en av siste dagene før jeg må ha tilbakemelding her... Dårlig respons må jeg si : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstkommende lørdag oversendes bestillingslisten, og foreløpig består den kun av ett par plagg til meg selv : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vi kommet til deadline!

 

Listen, med bestilling for undertegnede + ett par til, er blitt oversendt til rette vedkommende. Så nå er det bare å vente spent på julenissen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakken med klærne ble mottatt idag, men selvfølgelig uten påtrykt lokallagslogo/navn : rolleyes Klærne sendes i retur når jeg kommer hjem fra sjøen over helgen.

For mer informasjon henvises det til denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.