Nord-Trøndelag: Klubbeffekter

Hva ønsker du å kjøpe??  

25 stemmer

  1. 1. Hva ønsker du å kjøpe??

    • T-skjorte 127,-
    • T-skjorte Piquet 185,-
    • Dame t-skjorte 140,-
    • Sweatshirt 203,-
    • Fleece-jakke 268,-
      0
    • Fleece-jakke m/windstopper 385,-
    • Sportsjakke 445,-
    • Caps 110,-


Anbefalte innlegg

Sjekker interessen for kjøp av klesplagg med klubbnavn/logo og lokallagsnavn på.

 

Mere info? kan leses HER

 

Info om de forskjellige klesplaggene kan ses HER

 

Det vil bli sambestilling fra lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå anskaffet Streamere til å ha på bilvinduer. Har nå nyss montert i frontruta på min egen bil. Disse selges av Nord Trøndelag lokallag til 200,- (Grunnen til den prisen er at lokallaget skal få litt inntekt...)

Hvis noen utenfor Nord-Trøndelag er interessert, ta kontakt så kan vi sende.

VACN Streamer3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei erik......

må ha meg en streamer av deg....pynte litt på pass`en : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner alle på at bestilling av klubbeffekter/klær MÅ skje senest 14. Oktober. Slik at vi kan få klærne i løpet av oktober.

Bestilling av type og størrelse kan sendes på PM til meg... fortløpende ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si at de streamer'ne var dritråe : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste frist i denne omgang for bestilling av klubbklær med lokallagets navn på en Fredag 14.10.2005 klokken 9:00

 

Levering av klærne blir da i månedsskiftet oktober/november.

 

Send meg PM for bestilling.

 

mvh

Erik Røsegg

Lokallagsleder Nord-Trøndelag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå anskaffet Streamere til å ha på bilvinduer. Har nå nyss montert i frontruta på min egen bil. Disse selges av Nord Trøndelag lokallag til 200,- (Grunnen til den prisen er at lokallaget skal få litt inntekt...)

Hvis noen utenfor Nord-Trøndelag er interessert, ta kontakt så kan vi sende.

 

Jeg kjøpte en slik og tok bilen med til Biltilsynet her i Kristiansund i dag (den var dog ikke montert enda!) for å høre om dette var tillatt.

 

Blankt avslag, da loven ikke tillater noen form for klistremerker/streamer/soting av frontrute (annet enn det bilen kommer med fra leverandøren).

 

Hvordan fikk du godkjent denne på din bil? Eller kjører du bare til du blir stoppet og piller den av da?

 

 

Enkelte her inne har sagt at inntil en viss størrelse (i centimeter nedover ruta) er tillatt, og andre har sagt at det er tillatt innenfor den allerede sotede stripa på vinduet. Begge disse tingene er feil, i følge Biltilsynet i Kristiansund.

 

Kan noen som har fått slikt godkjent si hvor dem dro, og hvem dem snakket med? Siden dette må være 1 av 2.. Enten så lyver dem til meg her i Kristiansund, eller så har noen ikke gjort jobben sin når folk har fått godkjent slikt. En tredje mulighet er selvfølgelig at det gjøres til tross for at det ikke er lov, og blir fjernet hvis du blir stoppet.

 

 

Kommentarer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vent når klubbeffektene kommer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vent når klubbeffektene kommer? :)

Tenke du da på kleian??

 

T informasjon så har dæm ankommet, MEN leverandøren har mestert å IKKE trøkk på lokallagets navn på kleian, så dæm bli sendt i retur her uka så får vi dæm vel tebake t jul...??

Vi bør ha kleian tebake i løpet av 14 daga egentli da...

 

Time will sjå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil kjøpe streamer, hva/hvem kontakter jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil kjøpe streamer, hva/hvem kontakter jeg?

 

Send meg en PM..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til informasjon så fikk jeg en passe stor pakke i posten idag.

 

Inni den eska lå det en hel del klær med følgende skrift på: VW-AUDI CLUB NORWEGEN NORD-TRØNDELAG LOKALLAG.

 

Til dere som har bestilt, ta kontakt med Hans da det er han som styrer utdeling og har kontroll på betalinga fra hver enkelt.

 

mvh

Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.