Nordmøre: Høydejusterbare senkesett

Anbefalte innlegg

You need?

 

Jeg skaffer til det meste av vw og audi nå =) =)

 

Priseksempel :

 

VW Golf 3 : Høydejusterbart begge aksler. Hardhetsjusterbar. 2 års garanti osv.

 

5 400 ,-

 

Send en pm/sms på prisforespørsel til din bil om du trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

You need?

 

Jeg skaffer til det meste av vw og audi nå =) =)

 

Priseksempel :

 

VW Golf 3 : Høydejusterbart begge aksler. Hardhetsjusterbar. 2 års garanti osv.

 

5 400 ,-

 

Send en pm/sms på prisforespørsel til din bil om du trenger.

 

 

Pris til en Audi Coupe Quattro type 85 hvis det finnes, det er vanskelig til akkurat denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris til en 99mod Audi A4 B5 Sedan 2wd på begge aksler? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen merke er dette?

 

Pris til golf 2 syncro/rallye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohoi =) Her var det stor pågang. Skal sjekke til dere alle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

88 100q 2.3 ? ;)

Kan ikke tenke meg det finnes, i så fall er det vel snakk om å få nye oppgjengede fjærbein. Men skaffer du kanskje vanlige støtdempere til en fornuftig pris? Trenger alle ny...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

88 100q 2.3 ? ;)

Kan ikke tenke meg det finnes, i så fall er det vel snakk om å få nye oppgjengede fjærbein. Men skaffer du kanskje vanlige støtdempere til en fornuftig pris? Trenger alle ny...

 

 

Vanlige demper/fjør sett går nok greit ja.

 

Men høydejusterbart til alle disse fjas audiene er vanskelig. Så over avansert =)

 

 

Forøvrig er det greiere for meg om dere sender meg spml på PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige demper/fjør sett går nok greit ja.

 

Men høydejusterbart til alle disse fjas audiene er vanskelig. Så over avansert =)

...

 

Fjas Audi? Audi A2 er en fjas Audi.. ;) Ellers så skal du vel leite lenge for å finne en Audi som er fjas. Det er i alle fall min mening.

 

Problemet med å finne deler til alt for gamle biler (utenom originale deler), og ikke minst til alt for nye biler skjønner jeg godt. Jeg bruker vanligvis å gå på den blemma. Ender alltid opp med biler som det er _umulig_ å finne deler til. Enten så er bilen/modellen spesiell, eller så selges den bare i asia, eller den er rett og slett for ny. For å slippe dette så kjøpte jeg en A4 denne gangen. Må nå vel være enkelt, trodde jeg :P

 

Vi får se om 2-3 år, så kanskje det er bedre utvalg da.. Kjører forøvrig en A4 8E med 2.0 bensin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med å finne deler til alt for gamle biler (utenom originale deler), og ikke minst til alt for nye biler skjønner jeg godt. Jeg bruker vanligvis å gå på den blemma. Ender alltid opp med biler som det er _umulig_ å finne deler til. Enten så er bilen/modellen spesiell, eller så selges den bare i asia, eller den er rett og slett for ny.

 

Word... Om en 100 quattro er vanskelig er det himmelen i forhold til hva 200 tq'en var : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige demper/fjør sett går nok greit ja.

 

Men høydejusterbart til alle disse fjas audiene er vanskelig. Så over avansert =)

 

 

Forøvrig er det greiere for meg om dere sender meg spml på PM

 

 

Prøv å være litt mer seriøs når du sier du skaffer det meste til Audi / VW men ikke klarer å få til noen ting. Tyder bare på dårligere kontakter!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å være litt mer seriøs når du sier du skaffer det meste til Audi / VW men ikke klarer å få til noen ting. Tyder bare på dårligere kontakter!!!!!!!!!!!

 

 

SEND PM. Les tråden forbanna fjott.

 

Edit : Forøvrig, noe mer du skulle lure på så kan du ringe meg : 93640761

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vel alle fått svar? =) Holder på å flytte.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når skal vi egentlig få svar!?

 

Jeg har fått svar flere ganger jeg, og svar på alt jeg har lurt på. Hvis du leser tråden så står det bruk PM. Det står ikke noe om at du har anledning til å spørre her i tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.