Vestfold: Passat-likbil-lansering?

Anbefalte innlegg

Blir det noe av dette er det greit å få vite det nå, og legge det inn i kalenderen! Har du hørt noe mer, Thomas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likbil?

Jeg har ikke hørt noe derfor har ikke dere hørt noe heller...

Hadde akkurat tenkt å skrive dette under updates, men da kjemer svaret her.

Det er sånn at han jeg har kontakt med er på reise i regi Møller. Men jeg drar avgårde på semiar imorra og kommer hjem Tirsdag. Skal se om jeg får tak i han på Tirsdag, hvis ikke blir det ikke noe av fra clubens side. Beklager det, men jeg vil ikke mase på sjefen der nå når jeg liksom har fått en kontaktfyr.

Men satser på å få til en polringsdag i Oktober med Kepler bilpleie, hvis det kan være et "plaster på såret".

 

På en annen side kan dere sikkert svinge innom på Onsdag å prøve demo bilen. Men som sagt, ikke noe i club-Møller regi.

Jeg må skru bil den kvelden, så jeg kan ikke, desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det slik at jeg har hatt kontakt med Møller så hvis noen vil kan de stikke innom Møller Tbg imorgen (åpent til kl 19). Jeg kommer som sagt ikke, mulig at dere skal spørre etter Bjørn når dere kommer, men det skal jeg få svar på imorra tidlig og oppdatere her iløpet av formiddagen.

 

Mvh

akkurat hjemkommet lokallagsleder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan dere som kommer spørre etter Jens Vethe. Han er klar over at det kan dukke opp noen fra oss.

 

Smil pent og si dere kommer fra cluben da! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som var der ?

 

Selv jobbet jeg og vasket bil, ellers hadde jeg dukket opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.