Agder: streetmeet lørdag 01.10

Anbefalte innlegg

Lørdag 01.10 blir det streetmeet på parkeringsplassen til sørlandssenteret fra kl 20.00 og utover.

 

 

noen som skal???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såklart:) må få med meg "sesong avsluttninga",tror faktisk det kommer en del biler,smsene triller rundt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En del folk, og en del politi. Det blir vel som vanlig at politiet fatter et vedtak på at parkeringsplassen skal være et bilfritt område, og alle som kommer opp der mer enn en gang får forenklet forelegg. Men for all del, skjønner dem godt jeg, det kostet ikke få kroner og rydde opp etterårets første, med knuste flasker, ødelagte parkeringsstriper++++. Alltid noen som må ødelegge. Kan bare si at politiet vet allerede om planene, og naboen her som er i up visste om disse planene for noen dager siden. Men for all del, håper virkelig det kan bli et treff ut av det, som er rolig, der folk møtes, at det ikke er masse bråk, slik at det kan bevises overfor politiet at det faktisk går an. Da hadde det vært mye lettere i fremtiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nedover, og skal være snill gutt og bare stå og se på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg glemte og si var at jeg kommer jeg og hvis jeg får fri fra diverse unger. Som om det ikke er nok med våre egne 2 unger, så skal vi visstnok være barnevakt for 3 andre unger også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En del folk, og en del politi. Det blir vel som vanlig at politiet fatter et vedtak på at parkeringsplassen skal være et bilfritt område, og alle som kommer opp der mer enn en gang får forenklet forelegg. Men for all del, skjønner dem godt jeg, det kostet ikke få kroner og rydde opp etterårets første, med knuste flasker, ødelagte parkeringsstriper++++. Alltid noen som må ødelegge. Kan bare si at politiet vet allerede om planene, og naboen her som er i up visste om disse planene for noen dager siden. Men for all del, håper virkelig det kan bli et treff ut av det, som er rolig, der folk møtes, at det ikke er masse bråk, slik at det kan bevises overfor politiet at det faktisk går an. Da hadde det vært mye lettere i fremtiden.

 

Du sier noeher ja. Har jo selv vært vaktmester på Sørlandssenteret. Jeg prata med senter sjefen etter første gang, han sa det var jo greit det var litt kjøring og sånt men når det ble søppel og flaske knusing, så er det ikke mye gøy.

 

men får håpe det blir like mye liv som sist gang. og jeg vet jo at en av vaktmestere skal ut der (kamerat). Og han synes dette er topp. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg satser på å slappe av med Valen sitt nye show i stedet og en tur på byen senere. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har det vær dødt...

Må bare vite... skjer det noe her eller var dette bare en tanke ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har har det vær dødt...

Må bare vite... skjer det noe her eller var dette bare en tanke ?

dødt?:P dette skjer på lørdag ja,tror det kommer en del biler faktisk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da må vi jo snart ta turen opp i parken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp jepp,drar oppover om en halvtimes tid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja så kom politiet å ødlegger alt... : gråter :: gråter :: gråter :

 

selv om jeg blir forbanna over alt søpla som blir liggenes igjen etter folk : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nytteøst folkens. Purken vet hva som skjer når det skjer. All håp om et rolig biltreff i sørlandsparken er over. Halv 11. var det stapp fullt av rånere utenfor shell i ellvegata. Kom ravende etter kristian Valens show da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... Nytteløst?

Må jo innrømme at det var ganske kaotisk der. Var noen biler som sladda heeeelt ut i folkemengden der jeg stod. Noen folk som fyrte opp raketter (ikke alle rett opp) og masse småunger (under 18) som løp rundt med ferdigblandet 40% og fanta...

 

Så det var ikke så veldig rart at onkel kom.

 

Politiet var forøvrig veldig uproffesjonelle i dag i forrhold til andre ganger de har kommet opp... Tror de ble tatt litt på senga. For de kom med 2 biler. Hørte på radioen at de sa noe som dette; "Send flere biler!!! det er over 1000 ungdommer her!! Få opp Falken med borttauingsbiler!!!"

 

Så jeg tror ikke de var helt med på opplegget. Etter hvert så kom meldinga om at de bare måtte drite i å være slemme og heller være kompis med folk der ute og så be de pent om å gå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe,kunne vell ikke forvente at mye anet skulle skje da,politiet kommer alltid uansett når det er treff,varierer alltid bare litt om hvor fort dem kommer.

de har sikkert diskutert det etter sist treff hva de skulle ty til av midler når dette skjedde igjen, det blir jo bare til at de sender et kaos av biler ned i sentrum,ser jo å fornøyd shell var i går,måtte jo jage bilene hele tida der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra politiloggen natt til søndag

Et stort antall rånere ble jaget bort fra Sørlandsparken i natt.

 

KRISTIANSAND: Et stort antall ungdommer i biler samlet seg i Sørlandsparken lørdag natt. Politiet ville ikke ha ansamlingen og løste den opp etter at det ble gitt et par anmeldelser. Senere på natten samlet mange fra den samme gjengen seg i området ved Odderøya uten at det ble noe bråk på dette stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRISTIANSAND: Et stort antall ungdommer i biler samlet seg i Sørlandsparken lørdag natt.

 

Det var vel ikke så veldig mye natt? Onkel blå trillet inn på plassen kl 21 : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamlefar kom jo omsider opp, men da var det for sent....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok en annen plass til neste gang er lurt... SS er tydeligvis ikke så fornøyde med å ha folk der, ikke så rart igrunnen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke SS er negative til at det er biler og folk der... men når noen fjotter sender opp raketter og andre kaster flasker så er det jo ikke rart. Synd at et 50 talls fulle fjortiser skal ødelegge for alle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.