A6 C4 speil på 92 mod. C4 ????

Anbefalte innlegg

Er det bolt-on med nyetypen C4 speil på min bil ?? Har fått tak i et sett med speil fra en 95 modell A6 men er litt usikker på om det er bolt-on. Regner med det ikke er all verden som skal til for å få de på siden det er samme dørene på de to modellene. Ledningspluggene til motorene og speilvarmen er vel like også ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også interesse av å vite dette, A6 speil får man vel tak i aluspeil til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være bare å montere så lenge du har med den "plata" som monteres inn mot døra også, ikke bare selve speilhuset.. Min 94-modell har jo samme speil som A6 også.. (et stort og et lite)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være bare å montere så lenge du har med den "plata" som monteres inn mot døra også, ikke bare selve speilhuset.. Min 94-modell har jo samme speil som A6 også.. (et stort og et lite)
Noen som kan legge ut noen bilder fra "familie-albumet" ?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg vil også gjerne ha dette, skal ha to små speil. passer de fra senere modeller også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har byttet til a6 speil,bolt on, passer perfekt...hørte snakk om at speilene er like opp til 99\00 mod, iallefall speilkåpene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg vil også gjerne ha dette, skal ha to små speil. passer de fra senere modeller også? :)
Hvis du skal ha to små speil må du bestille deg et venstre-speil fra England....... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg sjekket i familiealbumet var ikke lite venstrespeil å oppdrive til C4.

De engelske C4 A6 hadde samme speilkonfigurasjon som resten av verden.

Om speilet passer fra noen andre modeller, skal man ikke se bortifra. Speilfoten ser mistenkelig lik ut som f.eks Golf IV.

Har synset endel på forskjellige løsninger rundt dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.