Telemark: Påminnelse om Lokallagsmøte

Anbefalte innlegg

I Morgen 28,09,05. Går utifra at det er på Pizzahuset.. klokka 1900. Møt opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Morgen 28,09,05. Går utifra at det er på Pizzahuset.. klokka 1900. Møt opp!

 

Oisann, hadde jeg helt glemt ;/ skal jobbe jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uffda. Det værste er at jeg oppfordrer dere til å komme, men så ble det plutselig ikke noe med meg. Maler litt vegger jeg, bare en liten pause nuh.. Kjeeeeedelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi var bare 5 stk på forrige møte og dette er for dårlig karer :fy:

 

er det noen dato som passer bedre for folket enn siste onsdag i måneden?

må jo klare å sammle flere en dette....grenland flyter jo nærmest over av kule VW -Audi : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi var bare 5 stk på forrige møte og dette er for dårlig karer :fy:

 

er det noen dato som passer bedre for folket enn siste onsdag i måneden?

må jo klare å sammle flere en dette....grenland flyter jo nærmest over av kule VW -Audi : rock :

er jo folk som jobber osv. Meeeen, en søndag, skikkelig kjedelig dag egentlig, hvorfor ikke ha noe på kvelden da en gang i mnd? bare ett forslag.

 

Og Thommy Petterson sa til meg at det kanskje hadde vært noe med en "avsluttning" for vinteren/tidlig våren, for så å starte opp igjen på våren med vanlige møter igjen en gang i mnd.

Vi tenkte da på en avsluttning hvor vi alle finner på noe, en hygge kveld. samlet folket en siste gang på en måte.

 

Og selvfølgelig, om det skulle være noen viktige ting som må taes opp, så er det jo muligheter for å ta ett møte nå og da i vintermånedene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så dere vil ikke ha lokallags møter om vinteren? : klø : er jo da quattro sesongen er jo : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så dere vil ikke ha lokallags møter om vinteren? : klø : er jo da quattro sesongen er jo : rock :

godt du har quattro da ;) hehe.

Men tanken var vell det at det ER fler folk som møter opp på møtene på sommer halvåret enn vinterhalvåret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG har ikke quattro men mener at det bør være møter om vinteren og. just my 2 cents..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er godt det er delte meninger. Men kanskje dette er noe å ta opp i neste møte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt du har quattro da ;) hehe.

Men tanken var vell det at det ER fler folk som møter opp på møtene på sommer halvåret enn vinterhalvåret.

 

Gla for at det er noen som viser litt interesse her. Det som faktisk er, er at det møter opp minst folk på sommeren, og mest på høsten og våren.

 

Håper det er flere som kan komme med innspill på hvilken dag vi skal ha møtene våre på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer bra for meg nesten uansett når det er, men hender jeg jobber sånn som i det siste.... Begynner å bløi litt mer stille på jobben nå så jeg regner med å dukke opp fremover, også på vinteren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som faktisk er, er at det møter opp minst folk på sommeren, og mest på høsten og våren.

 

det var det jeg trodde også .blir det møte onsdag om 2 uker da eller skal vi ta " vinterferie" ? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.