Østfold: Samlingsdagen i morgen

Anbefalte innlegg

Heisan

 

Håper dere får et bedre vær i morgen en hva det er i dag når dere møtes, håper også at det kommer minst like mange som sist.: vinke :

Jeg dukker ikke opp, for det å kjøre med en bulka bil og "raka rør" faller ikke helt i smak hos de blåkledde med disco lys på taket:rolleye:

Så jeg skal tilbringe hele morgendagen i garasjen til faren min for å bytte skjerm, dør, rette ut baksjerm: bh : og bygge meg et nytt eksosanlegg siden den første potta er som et åpnet pølsebrød: haha : etter en jævlig smell da jeg skulle starte opp bilen i barnehagen til jentungen: fis :

 

Men neste gang så kommer, så fremt jeg ikke har jobbe helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må jo si at det er litt betenkelig at 18 personer leser topicen min og at ingen sier at dem kommer eller ikke.

Nå vet jeg jo ikke om alle 18 er i fra østfold, men noen bør jo ha sagt noe.

Jeg kommer ikke pga en moped ( som jeg ikke så i det hele tatt selv om klokka var kvart på elve på kvelden.

Golfen min må bytte skjerm, dør og rette opp bakskjermen + bygge nytt eksosanlegg etter at fremste potte åpnet seg.

Kjell vet godt hvordan bilesn så ut og hørtes ut : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satser vel på å komme jeg, men mulig jeg må ty til sitteplass hos bror! hehe..da jeg var uheldig å kjøre på en midtrabatt med venstre forhjul natt til lørdag(regn,Quattro,Dårlig tid : mad : ) og ødela felgen og mest sannsynlig forstilling el no!

Skal ut å kikke litt på det nå, men tviler på at jeg kjører selv hvertfall! men skal nok få tatt turen opp!

håpe det blir flere som kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag kommer jeg også!!! :) Herlig vær og ikke no jobbing i dag!

Vi sees!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei hei!

 

Da var møtet over for denne gang!

Gøy å se at det var noen som møtte opp, inkludert megselv ;)

Var en 20 stk personer der vel? tror jeg telte 8-9 biler hvertfall.

Fikk ikke tid til å hilse på alle heller, men det ble da noen.

 

Kult å se s4'n til chris, og det sinnsyke monsteret av anlegg i den sølvgrå avanten. sykt.

Også gøy å se at litt oldschool var på plass også, en gammel polo, senka med fete bbs på :D

Også tror jeg at jeg så bilen til Knut Richard, men tror ikke jeg så han der?! Den stod nå der når vi dro og da var alle andre dratt også sånn 19:45 ca..

 

hmmm

 

jaja, alt i alt en gøyal dag for oss VAG mennesker i Ostfold

 

Monica: fader også! var sikker på jeg fikk solgt de baklysa nå! hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bra oppmøte denne gangen ja. mange nye folk. plus dem som altid er der:) heldige med været var vi også : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.