Anbefalte innlegg

Har lyst å montere xenon til min audi 80 b4, noen her som har gjort det før? om det er vanskelig?... har sett at nbs selger sånne kit til det her.... hvordan er lyset som det settet gir da, er det bra, eller er det rett å slett noe jalla opplegg? hehe noen flere som selger sånne sett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte ett H7 Xenon 6000K som jeg kjøpte hos Dybvik Trading,det var ikke jalla i hvertfall! :tilber:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har xenon fra Biltema, og det som jeg kan si om det er at det virker som om at brennpunktet i pærene ikke er helt likt som på H1 pærer, så lyset blir mindre fokusert. Jeg bruker disse i fjernlysene, så det er skikkelig flombelysning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke en fordel å ha linser når man bruker xenonpærer? Har hørt at xenonlys på vanlige reflektorer ikke er så fett..? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke en fordel å ha linser når man bruker xenonpærer? Har hørt at xenonlys på vanlige reflektorer ikke er så fett..? : klø :

 

Skarpt å møte biler med Xenon i reflektorer i hvertfall! : eek :

Penere med Xenon i linselykter også,slik jeg har i nærlysene. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke en fordel å ha linser når man bruker xenonpærer? Har hørt at xenonlys på vanlige reflektorer ikke er så fett..? : klø :

Avataren ligner fælt på Competition, og den har jo linser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avataren ligner fælt på Competition, og den har jo linser ;)

 

jeg har det i hvertfall.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har det i hvertfall.....

 

Da smekker du i Xenon,gromt det!

Bilen ser mye nyere ut med en gang man møter biler med det synes jeg. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.