#1 Skrevet Oktober 3, 2005 På førstkommende torsdag blir sesongens siste møte i Aksdal Bil sine lokaler avholdt. Fom neste måned blir det (sannsynligvis) Peppes igjen fram til vinteren er over. Så møt opp i Aksdal på torsdag klokka 19.30! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2005 Sjå der ja.... rekne me eg komme på å komma på torsdagen vetttåkken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2005 Kommer så sant som synet og formen er bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg kommer selvfølgelig Har Tore fått noen avklaring på denne låven som MC klubben disponerer? Karl Oskar: sliter du med synet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg kommer selvfølgelig Har Tore fått noen avklaring på denne låven som MC klubben disponerer? Karl Oskar: sliter du med synet? Skal ta laseroperasjon på øynene i morgen tirsdag, så får se hvordan formen er på torsdag! Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2005 Skal ta laseroperasjon på øynene i morgen tirsdag, så får se hvordan formen er på torsdag! Hehe tror slike ting ordner seg rimelig kjapt, en som jobber i samme bygg som meg fikk denne operasjonen utført, og han var helt fin dagen derpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2005 Får vell nestgen komme eg og då å låse opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2005 Får komme jeg også. Blir mitt første møte etter at jeg ble medlem her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2005 Synd det ikke var neste torsdag (har ferie då)... Så skulle jeg heller tatt turen Er en stund siden nå :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2005 Stiller så sant bilen ikkje skal til lakkering da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2005 Tar vel turen eg og, kan bli den siste gang detta året med bilen, snart vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2005 Får vell nestgen komme eg og då å låse opp Tore, har du tid litt før dette møtet på torsdag så vi kunne sett litt på forstillinga på bilen min? må se om det er noe som må byttes før hjulstilling og godkjenning ++... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2005 Karl Oskar: Du kjøre vel me vinterhjul på torsdag sånn at du sleppe sjå dårligt å komma borti kantane me hjulene åsså ligge tilfeldigvis spacerane baki bilen sånn at eg kan ta mål av dei? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2005 Karl Oskar: Du kjøre vel me vinterhjul på torsdag sånn at du sleppe sjå dårligtå komma borti kantane me hjulene åsså ligge tilfeldigvis spacerane baki bilen sånn at eg kan ta mål av dei? hehe Hehe, spacerene er ikkje på for øyeblikket, så det går nok bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2005 Og eg som synes eg er tidlig på nett... KOB, du tar kaka, 05.41!!! Regner med bra oppmøte også på torsdag og er dere ekstra heldige får dere se bilder fra ultralyden tidligere på dagen (eller kanskje ikke...) men stiller ihvertfall med stooooort smil dersom noen har vært kjapt ute å lagt inn bud på huset vi skal ha visning på idag Og går alt som jeg drømmer om med tanke på hussalg så kanskje jeg trenger tips til ny bil jeg kan handle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 4, 2005 Eg kan desverre ikkje møte opp på torsdag.... Er i Song og jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 4, 2005 Hei.. kan ikkje komma, reise te syden på torsdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 4, 2005 Ich komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 4, 2005 Reiser offshore nå, så jeg kan ikke komme. (-så da slipper dere å høre på masse Datsun-preik..hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 4, 2005 eg e heima nå, så ska prøve å komme meg utover denne gangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 4, 2005 Og eg som synes eg er tidlig på nett... KOB, du tar kaka, 05.41!!! 0730 er jo langt på dag det! Alle med litt respekt for seg sjøl er oppe i 5-6 tida! Kommer på møte på torsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 4, 2005 0730 er jo langt på dag det! Alle med litt respekt for seg sjøl er oppe i 5-6 tida! Kommer på møte på torsdag! Er ikkje snakk om å stå opp men kor tid er ein på nett For eg kjøre tross alt heimenfra 06.07 eg kvar dag så er tidlig oppe... sitte i bilen i halvsøvne og høre på DaVinci koden på lydbok, er komt til kapittel 83 nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 4, 2005 0730 er jo langt på dag det! Alle med litt respekt for seg sjøl er oppe i 5-6 tida! Kommer på møte på torsdag! Når begynner du på jobb da? 7? står opp 07.35 jeg og begynner 08.00... søvn er viktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 4, 2005 Når begynner du på jobb da? 7? står opp 07.35 jeg og begynner 08.00... søvn er viktig! Begynner ikkje før sju, men var ein snartur i Bergen idag. Derfor eg var så tidlig oppe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 6, 2005 jaja da var dagen kommet, møt opp mannsterke folkens! Må sette oss ned å diskutere litt ang. Gensere også, jeg tar med meg priser fra 3 forskjellige leverandører, samt noen forslag på utseende.. (håper på mye inspill her, tom for inspirasjon) Vidar, sjekker du opp med fotografen din så vi får diskutert litt om dette også på møtet?? VEL MØTT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...