Haugesund: Lokallagsmøte 6. oktober

Anbefalte innlegg

jaja da var dagen kommet, møt opp mannsterke folkens!

 

Må sette oss ned å diskutere litt ang. Gensere også, jeg tar med meg priser fra 3 forskjellige leverandører, samt noen forslag på utseende.. (håper på mye inspill her, tom for inspirasjon)

 

Vidar, sjekker du opp med fotografen din så vi får diskutert litt om dette også på møtet??

 

VEL MØTT : gb :

 

har nettopp sendt avgårde en sms og mail til Alexander..! så får vi se om det blir ordning på ting:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan var oppmøte? fekk ikke mulighet da jeg kom så sein hjem fra nordsjøen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppmøtet var greit det, var vel 12stk... 1 nytt fjes som jeg ikke hadde sett før, men ellers bare gamle travere :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De va ein sjikkeligt mannavonne gjeng gitt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snest det vaar ganske bra ble diskutert litt forskjellige ting som vi kunne tenke oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska affal ha et par kilo sild ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høre om pris på den kassen med sild på mandag eg, fekk litt dårlig tid te det i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, 30 kilo sild kommer på 7602kr koster da 253.4kr pr kilo, litt mer enn forventet. og da er jo spørsmålet om vi skal legge litt til for å få litt penger i lokallagskassa?

 

vidar, hørt no fra fotografen din? må nesten få gjordt det før vinterfelga må på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.