Østfold: Noen i nærheten av Askim?

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Har et lite spørsmål som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med?

 

Jeg driver å leter etter felger for tiden og kom over disse:

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6206248&sid=5aLw4ELV1419963&pos=41&tot=801&page=2

 

Er det noen av dere som bor i Askim som kunne ha tatt seg bry til å se på disse for meg? Evt. tatt noen bilder av evt. skader eller feil på felgene/dekk?

 

Hadde vært kjempe kjekt.

På forhånd takk.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, bor i Trøgstad. ca kvarter unna. Men er ikke hjemme nå for tida. Hvor mye haster det? Ser han skulle ha solgt de før tirsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med han, men hørtes ikke ut som det hastet da, men mulig han gjerne vil ha de solgt fort.

 

For min del haster det ikke særlig, men litt greit å vite hvordan tilstanden på de er før evt. et bud.

 

Men om du ikke har tid evt. kan før om ei stund så trenger du ikke tenke på det ;)

 

MVH

Thor!

 

EDIT: Ser nå at han har endret på annonsen. Han frakter fritt til indre østfold. Hmmm.... Mulig jeg kunne gitt han ett bud og evt. fått de sendt til noen som kunne ha oppevart de for meg til 23 eller 24 Oktober.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sikkert hjem på onsdag eller torsdag. Kan jo gi et pip.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kan du jo forsovidt, men noen som vet om 4000,- er ok pris!? Nesten nye dekk er det jo og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis felgene ikke har noe skader, syns jeg prisen er bra den......

 

17" koster vel rundt 4000 på de billigste plassene, kan jeg tenke meg....( ring Sharif og hør), og OZ er vel ikke de billligste felgene det, skal jo være "top of the line" det mener jeg, men kjeft meg opp om jeg tar feil...... :P

 

Så samlet 4000 Må jo være Meget bra pris...., hvis dekka er "gode som nye"

 

Lykke til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis felgene ikke har noe skader, syns jeg prisen er bra den......

 

17" koster vel rundt 4000 på de billigste plassene, kan jeg tenke meg....( ring Sharif og hør), og OZ er vel ikke de billligste felgene det, skal jo være "top of the line" det mener jeg, men kjeft meg opp om jeg tar feil...... :P

 

Så samlet 4000 Må jo være Meget bra pris...., hvis dekka er "gode som nye"

 

Lykke til..

 

Noen småe skader etter møte med kant, men minimalt i følge eier! Ingen kast eller skeivheter var det heller ikke.

 

Får nesten bare se hva det blir til. Håper de vil ta seg pent ut på Jetta`en? Er jo 17" som ikke ser så store ut da. Pga. eikene ikke går helt ut til felg kanten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men bare så du er advart: Jeg hadde Wanli dekk foran på min, og de var sykt glatte på vått føre! De kostet 1100kr for 225/40-18, og er ikke verdt mere heller....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm...... : klø :

 

Det lover ikke bra egentlig. For jeg skal på langtur til sommeren og må ha dekk som jeg kan stole på. Skal oppover til Mosjøen og det er noen mil. Og veiene nordover etter Trondheim er ikke akkurat så utrolig brae heller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser vel på godvær i sommerferien? Sitter greit på tørr asfalt. Og duger jo på vått også, men hvis du liker å stå på litt i svingene ville jeg valgt noe med andre dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser selvfølgelig på god vær i sommerferien ;)

 

Er vell ikke den som er mest kjent for "gi på" på tørt eller vått føre, men greit å ha muligheten til det av og til selfølgelig.

 

Men på slike turer nordover tar jeg det som regel med ro hele veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva finner du ut Thor Arne, jeg kan svippe en tur å titte siden Ski bare er et kvart unna Askim... Du har jo nummeret mitt, så du kan jo plinge på om jeg skal dra.

 

:)

 

EDIT: Og da kan jeg stikke innom Shell på Elvestad og få meg noen vafler som er sinnsykt gode der... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbudet alle mann, men har nå faktisk kjøpt meg noen felger som jeg fikk til en ok penge.

 

Valget falt på noen 7x16" Mega Luxera m/205/45 ET 38 med 2 gode og to dekk som bør byttes i løpet av våren en gang.

 

Felgene er helt STRØKNE.

Ga 3000,- og er fornøyd med det egentlig.

 

 

Felgene er kanskje ikke av beste kvalitet eller av de peneste, men ble egentlig helt greit på bilen min.

 

Denne tråden kan vell egentlig stenges nå?!

 

Thor!

Mega_Luxera.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.