Noen flere her som vil ha streamer

Anbefalte innlegg

Har forresten fått stremer'ene nå, så om dere som har bestillt stikker innom og henter, eller om dere venter til klubb-møtet på peppes, det avgjør dere selv. Send en pm i tilfelle dere vil hente

 

 

 

 

 

 

 

Tenkte å bestille en streamer, og fikk da spørsmål om det var flere her i lokallaget som kunne tenke seg en, så vi kunne bestille sammens...

Prisen var 200,- pluss frakt

 

sånn som dette her

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=36031&highlight=streamer

 

Syns den var pen og diskre.

 

Svar her i tråden da om det er aktuellt

 

 

De som er bekreftet innbetalt er:

 

Aleksander Urke 200,-

Kent Robert Bøe 400,-

Andreas Olsvik 200,-

Jon Erik aspehaug 200,-

Christian Bigton 400,-

Harald Sandvik 400,-

Peder Grande 200,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde samme på gamle passaten min.. tror jeg var den første... uten å si det for sikkert.

100-0039_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar en slik en TW ...

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en jeg også! Kunna du ha sendt den med Per Åge så gir jeg han pengene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dama har kjøpt seg lupo,og dermed "tvinges" inn i klubben så jeg tar 2 jeg da:)streamers..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du decal trimme gølfinj Ole?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du decal trimme gølfinj Ole?:P

Klaart han skal,må jo ha litt ekstra å gi når Golfen kommer sej på Bilcrossbana :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender du en til Sunnfjord óg?

 

Send evt. kontonr på en pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...

 

Dette her "tar litt av"

 

det er ikke jeg som lager disse streamer'ne, men Nord-Trøndelag lokallag.

Da jeg skulle bestille meg en selv, fikk jeg forespørsel om jeg kunne høre i lokal-laget om det var flere som skulle ha, så kunne vi bestille samlet.

 

De som er utenfor lokal-laget mitt, får ta kontakt med Nord-Trøndelag selv og bestille der, da det blir tull og først sende ned til meg for så å sende videre... Håper dere skjønner.

Sjekk ut denne tråden (der kan dere bestille direkte)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=35187

 

Til dere andre i Ålesund, jeg er for tiden på jobb og skal hjem igjen den 18. oktober, så setter da en "dead-line" på 18. oktober.

 

Alle som skal ha streamer setter inn 200,- (pr stk) på kontonummer 9713 35 64881

Dette gjelder da kun dem som kan stikke innom meg og hente streamer'en hos meg i Spjelkavika, eller på neste pizzamøte (regner med de produserer dem kjapt opp og sende dem til oss)

 

Håper dette er greit for dere at vi gjør det på denne måten. Merk også godt med hvem som har betalt inn penger. Så skal jeg legge ut en oppdatert liste først i denne tråden etterhvert som jeg får inn pengene. Deadline er som sagt 18. oktober, så har dere en uke på dere til å overføre penger.

 

(har kopiert denne til alle i tråden og sendt som PM så alle får denne meldingen)

 

Mvh

 

Trond Wiggo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...

 

Dette her "tar litt av"

 

det er ikke jeg som lager disse streamer'ne, men Nord-Trøndelag lokallag.

Da jeg skulle bestille meg en selv, fikk jeg forespørsel om jeg kunne høre i lokal-laget om det var flere som skulle ha, så kunne vi bestille samlet.

 

De som er utenfor lokal-laget mitt, får ta kontakt med Nord-Trøndelag selv og bestille der, da det blir tull og først sende ned til meg for så å sende videre... Håper dere skjønner.

Sjekk ut denne tråden (der kan dere bestille direkte)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=35187

 

Til dere andre i Ålesund, jeg er for tiden på jobb og skal hjem igjen den 18. oktober, så setter da en "dead-line" på 18. oktober.

 

Alle som skal ha streamer setter inn 200,- (pr stk) på kontonummer 9713 35 64881

Dette gjelder da kun dem som kan stikke innom meg og hente streamer'en hos meg i Spjelkavika, eller på neste pizzamøte (regner med de produserer dem kjapt opp og sende dem til oss)

 

Håper dette er greit for dere at vi gjør det på denne måten. Merk også godt med hvem som har betalt inn penger. Så skal jeg legge ut en oppdatert liste først i denne tråden etterhvert som jeg får inn pengene. Deadline er som sagt 18. oktober, så har dere en uke på dere til å overføre penger.

 

(har kopiert denne til alle i tråden og sendt som PM så alle får denne meldingen)

 

Mvh

 

Trond Wiggo

 

Hmm, har ikke fått noen PM : klø :

Men har nå betalt 200kr for min : smil :

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...

 

Sendte avgårde i full fart til alle sammens, men i bakhodet surrer det noe om at det kun er lov å sende en melding pr 60 sek eller noe, så mulig mange av de jeg sendte til ikke fikk sin melding?!

 

flere som ikke har fått PM,

 

Aleksander, vet jeg sendte til deg, så noe må ha gått feil der kanskje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...

 

Sendte avgårde i full fart til alle sammens, men i bakhodet surrer det noe om at det kun er lov å sende en melding pr 60 sek eller noe, så mulig mange av de jeg sendte til ikke fikk sin melding?!

 

flere som ikke har fått PM,

 

Aleksander, vet jeg sendte til deg, så noe må ha gått feil der kanskje..

 

 

Den er god. Spiller vel mindre rolle.. hehe!

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaler inn i morra jeg da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått stipendet mitt, så da er det betalt vet du=) Må nesten møte opp på pizzamøte da neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å sende bestillingen inn den 19. så siste frist å betale inn blir 18.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.