Agder: Hvem skal til vintertreffet?

Anbefalte innlegg

Treffet er i år på svensk side av grensen, nær Røros. Det blir et godt stykke å kjøre for oss sørfra, derfor er det greit å kjøre i følge. Videre skal det også holdes et treff nr. 2 som ikke er offentliggjort enda, og blir sannsynsligvis i Telemark.

 

Mere info: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=36163

 

Så, hvem skal til hovedtreffet nær Røros, foruten meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått tillatelse av fruen...og hvis økonomien og arbeidsgiveren da er enige så skal jeg...vil så veldig gjerne få med meg dette for en gangs skyld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt tidlig å si enda, men det hadde jo vært arti....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser hotellet der er fullt allerede...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt hotell, det suger, da gidder ikke jeg, om ikke det er reservert og du har sett i hotellet sin webside da? Er det rom vil jeg, men er det ikke plass, blir det ikke noe, selv om jeg har dritlyst da: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring +46 684-210 06 eller send en mail til info@eriksgarden.se. Det ordner seg helt sikkert. Det kan være ledig fortsatt på anneksdelen på Erikgården, eller så ordner de rom på hotellet litt lenger lenger ned i gata (Hotell Funäsdalen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt hotell, det suger, da gidder ikke jeg, om ikke det er reservert og du har sett i hotellet sin webside da? Er det rom vil jeg, men er det ikke plass, blir det ikke noe, selv om jeg har dritlyst da: gråter :

 

Jeg skal ringe og skaffe rom i morgen Trond, så kan vi "campe" sammen denne gangen også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ringe og skaffe rom i morgen Trond, så kan vi "campe" sammen denne gangen også ;)

 

God plan, bare ikke Skotner finner dassrullen og karateknepene sine i år også:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller. Skal ringe hotellet og bestille rom til meg og Julian i morra regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg allerede jeg :) eneste ulempen er at det er nesten 80 mil hver vei fra kristiansand : eek : .... men skal vel klare det :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg allerede jeg :) eneste ulempen er at det er nesten 80 mil hver vei fra kristiansand : eek : .... men skal vel klare det :D hehe

 

Urk... 80 mil... 1,2 l pr mil... 12 kr pr liter burde bli rundt 1200 spenn hver vei... pluss banefuel :P Jaja! er sikkert verdt det uansett så jeg får bare spare litt : gb :

 

Nå skal vi konvertere Bensin til gass og slippe den fri!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God plan, bare ikke Skotner finner dassrullen og karateknepene sine i år også:D:D:D

 

Og som selvfølgen er, så har jeg ikke hatt tid til å ringe i dag pga jeg har jobbet med bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som selvfølgen er, så har jeg ikke hatt tid til å ringe i dag pga jeg har jobbet med bilen...

 

nei og nei, da tror jeg vi gjør det fra harebakken i morgen formiddag? Eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

80 mil... litt langt å kjøre : klø : tror jeg dropper dette og blir med på telemark treffet : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

80 mil... litt langt å kjøre : klø : tror jeg dropper dette og blir med på telemark treffet : rock :

 

Det blir muligens litt langt ja, 6 timer fra Oslo, og det er jo ett tilegg på vinterføre og oppå den tiden der:(

 

Hva mener dere andre? (Per)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del dropper det i hvert fall, blir for langt å kjøre.

 

Satser på å komme knallsterkt tilbake på det andre treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg sier meg enig ja, det er gøy å være på vintertreff, men det blir bare så sinnsykt langt å kjøre. Det er 695 km fra Arendal til Fjällnäs, og 760 km fra Kristiansand til Fjällnäs, i følge Viamichelin.com. Dermed blir det over 1500 km tur/retur, i tillegg til kjøringen på banen, så jeg velger også å stå over denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det suger også da, men men, vi får ta telemark med "storm" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Telemark er tingen for oss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg med på Telemark treffet..... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det offisielt...vintertreff nummer 2 blir på Gautefall og da er det ca. 1,5 time i bil...litt lettere å "svelge" med andre ord.

 

Jeg SKAL til Gautefall...kanskje jeg tar med familien og leier hytte der for helgen, vi får se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har oversett noe info her, men er det fast satt noe dato for treffet på Gautefall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er synd at dere ikke kan komme men skjønner at det blir langt.

 

Vintertreff nr.2 blir i begynnelsen av Mars. Det er ikke satt noen dato ennå. Det kommer vi tilbake til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier meg helt enige med dere folks.. : rock : 1500km...Hell no.. :evil:

Kjører heller en liten tur til gautefall ja : vinke : ..mye ber..ikke langt.. kan jo bare kjøre hjem når man vil..Man kjører jo ikke "bare" hjem når man er langt der oppe i gokk : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God plan, bare ikke Skotner finner dassrullen og karateknepene sine i år også:D:D:D

 

hmpf... Beware!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.