Agder: Lokallagstreff 15. oktober

Anbefalte innlegg

Nytt lokallagstreff på gang, denne gangen hos Bjarne Johansen i Kristiansand.

 

Vi treffes hos Bjarne kl. 10.00 og tar en runde eller 2 for å se om vi finner noe vi kan bruke.

For de som ikke kjenner Bjarne så er det alltså et bilopphuggeri.

 

mvh

Lars-Inge

Untitled-1.jpg

Untitled-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihei. kanskje jeg også skal komme, morro å se om jeg finner noe brukbart til prosjektet mitt. skal prøve å finne frem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om alt går, så joiner jeg og. Må bare bestille Thor som veiviser =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg også kommer... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mja,tror jeg å stiller:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med jeg å men er det bare det som skjer liksom??bare treffes der å tar noen runder så er det rett hjem eller blir det noe mer etterpå kansje???Men jeg prøver å bli med..Finne noen ting til den nye bilen kansje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frode: Det står en A6 med mørke trelister i på bilomsettningen i Arendal. Kunne kansje vært intresant for deg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med jeg å men er det bare det som skjer liksom??bare treffes der å tar noen runder så er det rett hjem eller blir det noe mer etterpå kansje???Men jeg prøver å bli med..Finne noen ting til den nye bilen kansje

 

Vi prøvde å arrangere go-kart etterpå, men betingelsene vi fikk var helt hinsides og det utgikk derfor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er dessverre enn Lørdag jeg jobber til klokken 16.00. :(

Men nå har jo jeg den fordelen da at jeg kan turen innom nesten når jeg vil.

 

Bjørn: dette finner du greit uten meg, men husk du passerer en bom så vist du skal komme deg igjennom på tilbake turen så husk en 10`er da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: om du kommer i morra, så kan vi bare avtales, så skal jeg guide deg opp til Bjarnes. Ca 4 min kjøring fra din bopel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: om du kommer i morra, så kan vi bare avtales, så skal jeg guide deg opp til Bjarnes. Ca 4 min kjøring fra din bopel

 

Han ser eller svarer deg ikke her i kveld dessverre. Han er Risør. Snakka med han i stad. Han tar med seg noen VAG venner som ikke er medlem, men som kanskje blir det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forbindelse med dette "treffet" hos Bjarne så kan jeg jo nevne at undertegnede er i besittelse av et gavekort (hos Bjarne selvfølgelig!) til en verdi av kr. 2.500,-.

Tror ikke jeg får benyttet dette selv, så om noen av dere som planlegger å handle litt skulle ha interesse av å gi en rimelig "slant" for dette kan dere jo f.eks ringe eller sende meg en SMS på 907 74 614... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: om du kommer i morra, så kan vi bare avtales, så skal jeg guide deg opp til Bjarnes. Ca 4 min kjøring fra din bopel

 

Litt sent detta her gitt :)

Men kan vel bare kjøre somtidig opp den 15 eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger dette på vei mellom Kr.Sand - Birkeland - Herefoss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett utenfor Kristiansand...rett etter Gumpens Auto hvis jeg ikke husker helt feil, men ikke glem at jeg ikke er lokalkjent da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra kristiansand sentrum, tar du riksveg 9 nordover mot evje i ca 5km.. opphogningen kommer da på din venstre side...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett etter en laaaaaaaaaaaaang strekning med 60 sone. da kan du ikke ta feil...... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve å stikke nepa innom, jobber denne lørdagen, men er ferdig i 10 tiden. Så visst jeg er sein, så se etter en gal Tidemann i en Linjegods Renault Midlum Lastebil i høy hastighet. Skal ut med medisiner til syke mennesker i Arendal og Grimstad. : rock :

Sjåast..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får sannsynligvis med meg en Polo-eier fra jobb (han har en '01 6N2 Comfortline 1,4) så oppfør dere ålreit folkens, så kanskje vi kan få han med som medlem : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle du kjøre med meg Per?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har altså nå pådratt meg en passasjer (sannsynligvis, 99% sikkert), så da kjører jeg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det skje noe mer utover dagen eller?

 

Hadde det vært en idee, med Pizza å Øl på Peppes? Eller noe annet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for en pizza eller 2 jeg :D

 

Forøvrig så kan jeg påta meg å være lokal guide for de som ikke er helt sikker på veien. Da må vi bare finne en plass å møtes i så fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.