Follo: Samkjøring til Hovedtreff 2006

Anbefalte innlegg

Hei, det er jo snart bare 8-9 mnd til neste hovedtreff, skal vi satse på å få en stor kolonne her fra Follo? ;)

 

Dato kommer noe senere... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Og kanskje en kalender med nedtelling? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må vel klare å sammle opp oss som kommer fra Agder og Telemark en plass ved Follo for så sammkjøre inn til treffet. Satser vi på Guinnes Rekord-forsøk? Lengste VAG kolonne i bevegelse :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut! Hvis vi begynner å planlegge nå burde vi klare å finne en løsning som er gjennomførbar! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje noen av oss heller burde konse om å få de mest interessante bilene våres til å funke først før vi begynner å planlegge maaaaaaaaaange måneder fram i tid? (Jeg tenker nå først og fremst på meg selv, men dette gjelder også i høyeste grad mannen før meg;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra, jeg skal kjøpe en appelsin som jeg kan putte nelikker inn i slik at det blir lettere å telle ned mot hovedtreffet... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra, jeg skal kjøpe en appelsin som jeg kan putte nelikker inn i slik at det blir lettere å telle ned mot hovedtreffet... : smil :

 

Da trenger du vel flere appelsiner, eller kanskje du kan gå for ett gresskar. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.