spørsmål når det gjelder konvertering fra 10v til 20v turbo (NG Sugemotor -> 3B 20V T

Anbefalte innlegg

De er lik ja. Samme delenr. også: ja : De gamle med 4 pinner i er ofte feil på. Er kommet en ny type med 3 pinner i. Tror det er den til overtemp på motoren som er fjernet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen på den med 3 og 4 pinner er at den gamle med 4 pinner inneholder et lite kretskort mens den med 3 pinner bare har passive komponenter. Den pinnen som er fjernet er +12V til elektronikken på kretskortet som ikke er der lenger.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg kan altså bruke den nye som sitter i ng motoren min. Den vet jeg har 3 stikk, mens den gamle hadde 4.

Vil i så fall det hjelpe mot at instrumentet mitt ikke fungerer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilde av den brakketen som dere har lagd for aa faa ng servopumpa til aa passe paa 3b motoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg også skal til å konvertere fra 10v turbo til 3b i min 90.

passer girkassa overens? ( ikke quattro )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selve blokka til 10v turbo vil jeg 95% påstå att er helt lik på fwd "versonen" som quattro versonen. så jeg vil med mine 95% si, ja det passer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. da satser jeg på at det går :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.