Ålesund: Syncro Golf til salgs i området??

Anbefalte innlegg

Noen som har eller vet om noen so skal selge en??

Må få begynt på einsern snart,så har jeg en donor motor som trenger ny eier til vintern kommer....:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en på sjøholt om du trenger karosserideler, om den ikke er flat allerede.. drivverket står delvis på min egen eller ligger i garasjen min. :)

 

Drivverk skal du vel ta fra G60?

 

Edit, du skal ha en bil å sette motoren din i kanskje, ikke bygge om einseren...? *luring*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en på sjøholt om du trenger karosserideler, om den ikke er flat allerede.. drivverket står delvis på min egen eller ligger i garasjen min. :)

 

Drivverk skal du vel ta fra G60?

 

Edit, du skal ha en bil å sette motoren din i kanskje, ikke bygge om einseren...? *luring*

hehe...Riktig :D

Altså,trenger bruksbil så jeg får begynt på einser`n snart...Så kommer vel snøen også snart da så...:D :D Så derfor tenkte jeg å flytte over den jeg allerede har som er småtrimma over i en Syncro Golf visst jeg får taki...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.