Vintertreff nr2 2006 (4. mars) *OPPDATERT*

Anbefalte innlegg

For sent, garantert.........

Jobbet der i fjor vinter og det var ikke antydning til snø eller kulde der oppe etter midten av feb... Relativt dårlig i forkant av det og dersverre!

Meeen, vi kan da alltids se hvor høy snøklatt det er igjen ved slalombakken etter kunstsnømaskinens verk i vinter da, hehe

;)

Gjerne før 4. Mars med andre ord Kjetil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sikkert at dette blir noe av 9. mars? Hører og ser så lite til dette.

I såfall stiller familien matre med 2-4 biler!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sikkert at dette blir noe av 9. mars? Hører og ser så lite til dette.

I såfall stiller familien matre med 2-4 biler!

Det er 4. mars det er snakk om da...men helt enig, veldig lite informasjon om dette foreløpig.

Er jo en stund igjen ennå da men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er Kjetil hen her da? Burde jo være mulig med endring av dato, om det er ok for banen da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir treff 4. Mars! Mer info kommer senere!

Har vært i kontakt med Rune, og venter mer info fra ham.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vøært veldig fint med litt info angående dette treffet snart...folk begynner blant annet å lure på hva det koster.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vøært veldig fint med litt info angående dette treffet snart...folk begynner blant annet å lure på hva det koster.

Dette er jo kun et dagstreff, så prisen blir vel slik vi har hatt på banekjøring før. Er egentlig ikke så utrolig mye mer info å komme med, da dette vil være et mye "enklere" treff enn treffet i Sverige for eksempel (iom at det kun er en dag).

Skal opp å prate med Rune til søndag iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo kun et dagstreff, så prisen blir vel slik vi har hatt på banekjøring før. Er egentlig ikke så utrolig mye mer info å komme med, da dette vil være et mye "enklere" treff enn treffet i Sverige for eksempel (iom at det kun er en dag).

Skal opp å prate med Rune til søndag iallefall.

Jeg vet ikke hva dere har avtalt av pris, men det jeg har hørt er at Rune har en helt annen pris en f.eks. Hebbe hadde når Autopower arrangerte på Sigdal.

Jeg regner med at det er avtalt priser og slikt før treffet er bestilt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter enda på mer info jeg og selv om det spøker litt for min deltakelse. Jeg skal inn og opperere på halebeinet 10 dager i forrveien, og er ikke sikker på om jeg kan kjøre selv så raskt. Mulig jeg må hive meg i bilen med noen for å kunne være med på dette i det hele tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva dere har avtalt av pris, men det jeg har hørt er at Rune har en helt annen pris en f.eks. Hebbe hadde når Autopower arrangerte på Sigdal.

Jeg regner med at det er avtalt priser og slikt før treffet er bestilt?

Ja, klart vi har avtalt pris med Rune. Men dette er selvfølgelig om hva vi skal betale for baneleie, ikke hva medlemmene skal betale for å kjøre der. Dette bestemmer vi på neste styremøtet, hittil har det (dessverre) vært mer enn nok å gjøre med helgens treff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo greit ut.

Da regner jeg med at vi får vite priser og tider om ikke veldig lenge...som sagt begynner det å nærme seg og det er helt sikkert noen som må planlegge litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvordan forholdene der oppe er for tiden? hva blir prisen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris og slikt er ikke helt avklart ennå, men det ser ut til at det blir kjøring fra ca. kl. 09.00.

Prisen havner antageligvis på samme nivå som vintertreffet i Sverige...2-300,- hvis jeg ikke tar veldig mye feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noe tiltenkt dato på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noe tiltenkt dato på dette?
Det blir treff 4. Mars! Mer info kommer senere!

Har vært i kontakt med Rune, og venter mer info fra ham.

les litt lenger oppe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris og slikt er ikke helt avklart ennå, men det ser ut til at det blir kjøring fra ca. kl. 09.00.

Prisen havner antageligvis på samme nivå som vintertreffet i Sverige...2-300,- hvis jeg ikke tar veldig mye feil.

syntes det hørtes ganske drøyt ut? 2-300 kr for en dag med kjøring? da kommer di folka som leier ut til å tjene godt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det frikjøring hele dagen eller blir det no konkuranser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vert på vintertreff før jeg, men betaler gladelig 200,- for å kjøre på banene en hel dag!!!!!!!!!

Må vell gå ann å ta noen uoffisielle rundetider eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes det hørtes ganske drøyt ut? 2-300 kr for en dag med kjøring? da kommer di folka som leier ut til å tjene godt;)

For å sette ting i perspektiv, så skal Hebbe ha 28 000,- for å leie ut banen i to dager... ;) Baneleie er generelt DYRT i Norge. Rudskogen og Våler koster enda MYE mer enn dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det frikjøring hele dagen eller blir det no konkuranser?

Blir bare frikjøring, men ingen kan nekte dere å ta uoffesielle rundetider. Erfaringsmessig er det ikke DET folk er opptatt av på isen! :D Ferdighetskjøring har vi bare på hovetreffet vårt, ellers har vi ingen konkurranser ifm banekjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å sette ting i perspektiv, så skal Hebbe ha 28 000,- for å leie ut banen i to dager... ;) Baneleie er generelt DYRT i Norge. Rudskogen og Våler koster enda MYE mer enn dette...

åja, trodde dette var èn dag jeg.. men da er det ikke så værst pris:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja, trodde dette var èn dag jeg.. men da er det ikke så værst pris:)

Ja, treffet skal være èn dag, men priseksemplet er hva Hebbe skal ha for baneleie for banen på Sigdal... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med 300 for en dag på bane... for 300 spenn får du 18 min i en gokart i kr.sand... med tanke på at jeg for 300 kan leke meg en hel dag på en bane så er jo dette røverkjøp. Håper jeg kommer meg opp. Om jeg ikke er i kjøreform selv har jeg skaffet sjofør :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.