Vintertreff nr2 2006 (4. mars) *OPPDATERT*

Anbefalte innlegg

Nok engang er vær og føret bekreftet! ;) Blir kjøring! Snakket med de på telefon nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig! Da blire brooom broom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herrlich! Har nettopp funksjonstesta Gaudien, og slått fast at den funker helt etter planen. Gleder meg til å kunne tverre skikkelig igjen. Det blir ikke det samme å venstrebremse med Einser;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men påskeegg er vel litt tidlig vel Per? :D:D

 

Fins i butikken allerede ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins i butikken allerede ;)

 

Og Kinderegg får man hele året;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit åssen det er med bensinstasjon der oppe?

Er det griller der ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit åssen det er med bensinstasjon der oppe?

Er det griller der ?

Ligger RETT ved siden av bensinstasjonen... Hvordan det er med griller aner jeg ikke, får da være måte på hva man skal huske å skjekke! hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger RETT ved siden av bensinstasjonen... Hvordan det er med griller aner jeg ikke, får da være måte på hva man skal huske å skjekke! hehehe

Den er grei! Da var bilen pakket og klar til avreise imorgen=)

 

Snakkas der oppe for de som skal=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja have funn alle sammen. Skal sitte hjemme og være misunnelig på dere jeg:): vinke : God tur. Og kjør forsiktig opp og ned så ikke liv eller lappen ryker:fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg ivertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det ikke lenge før avreise her nei. Detta blir morsomt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar om 15 min! Kaldt som f... i dag iallefall, så folket får kle seg godt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en velykket dag på banen. Mye frisk kjøring^^

 

De som har bilder/film kan jo laste opp på mediaforumet=)

 

MVH

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skryt til arrangørene, kjempe artig, og bra bane, men litt synd att det ble så sporete og bløtt på slutten, men ellers kjempe allright.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også takke så mye for en BRA dag: vinke :. Så morro har jeg ikke hatt det i bil siden treffet på Våler i høst/sensommeren! All honnør til arrangører, baneeier og Kjetil. Dette var helt klart verdt kjøreturen til/fra og halvannen tank 98-oktan:D.

 

Gleder meg til å se (enda flere) bilder derfra, og kanskje også en aldri så liten filmsnutt;).

 

Forresten så snakka jeg med en av de ansvarlige (baneeier) og det er fritt fram for å stille til løpet førstkommende helg. Dette er for gatebiler og de tekniske vilkårene er likedan som denne helga. Ole Opsahl og jeg stiller i alle fall med hver sin 1983 80Quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, personlig synes jeg det var synd at banen ikke var breiere, kjekt å ha litt plass når S4ren kommer på tvers. Dessuten var det endel humper og hull som ikke er forenelig med 18" vinterfelg, noe som satte en demper på satsingen i deler av løypa. Med piggfritt så ble farten så lav i endel av svingene at det var vanskelig å holde turtallet i optimalt område, slik at responsen på motoren ble for dårlig. Med rallypigg så hadde nok dette blitt helt anderledes.

 

Vannet som banen var på har potensialet til mye mer, her kunne de ha hatt en bane av hebbes kaliber om de ville.

 

Ellers var det flott, vanskelig å gjøre noe med sørpa på utsiden av banen, den gjorde at det var lurt å holde seg på rett side av brøytekanten. Håper denne banen kan utvikles videre, tror bestemt det er mange som ønsker fler enn ett vintertreff også til neste år!

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, personlig synes jeg det var synd at banen ikke var breiere, kjekt å ha litt plass når S4ren kommer på tvers. Dessuten var det endel humper og hull som ikke er forenelig med 18" vinterfelg, noe som satte en demper på satsingen i deler av løypa. Med piggfritt så ble farten så lav i endel av svingene at det var vanskelig å holde turtallet i optimalt område, slik at responsen på motoren ble for dårlig. Med rallypigg så hadde nok dette blitt helt anderledes.

 

Vannet som banen var på har potensialet til mye mer, her kunne de ha hatt en bane av hebbes kaliber om de ville.

 

Ellers var det flott, vanskelig å gjøre noe med sørpa på utsiden av banen, den gjorde at det var lurt å holde seg på rett side av brøytekanten. Håper denne banen kan utvikles videre, tror bestemt det er mange som ønsker fler enn ett vintertreff også til neste år!

 

J

 

Likte veldig godt opplegget de hadde der oppe. Skal garantert opp dit neste år også. Veldig enig i at banen kunne vert både breiere og slettere. Det med vannet og kantene er det vell bare været som kan styre med.

 

Med 13" pigghjul og gammel bil, satset jeg nok personlig litt hardere. Etter 3 runder med 3 uttauinger og stop i kjøringa, fant jeg ut at jeg satset alt for hardt. Ble litt bedre etter å ha tatt en liten pause. Faktisk så bra at jeg med min eminente en-hjulstrekk 5S kunne passere S6, A4 quattro, S3 og V8'er. Men det endte som det starta, i snøhaugen!!

 

Minnerikt uansett, og gleder meg til neste sesong allerede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et ypperlig treff synes jeg...og underlaget var etter min mening bedre enn det var hos Hebbe tidligere i år.

Har bare en ting å utsette og det er som andre har nevnt at den var litt smal.

 

Jeg skal garantert oppover hvis det blir treff neste år...litt kortere og enklere enn å kjøre til Sigdal...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.