Mjøsa: LHMR. storkontroll

Anbefalte innlegg

måtte le litt da jeg var på vei hjem fra Jobben i dag.. kjørte forbi vargstad vgs sånn ca kvart på 4 i dag.. og gjett hva...

 

jo. der stod det politi og tilsynsbiler.. samt en vikingbil...

 

 

stod et par sykler på planet på vikingbilen..

 

tipper det var mange som blei tatt for trim og andre ulovligheter. for jaggu stod ikke politiet og skrev så blekket spruta..

 

 

skulle tatt bilde av det hele, men kameraet var seff strømtomt det av alle ting :(

 

 

men jaggu bra de gjør noe. for må virkelig se meg lei av at de putrer rundt på 50 og 125 kubikk uten noen form for lyddemping.. tror ikke jeg kan komme på en lyd som er så provoserende som akkurat det! ;)

 

 

Mvh

 

 

Dan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

men jaggu bra de gjør noe. for må virkelig se meg lei av at de putrer rundt på 50 og 125 kubikk uten noen form for lyddemping.. tror ikke jeg kan komme på en lyd som er så provoserende som akkurat det! ;)

 

 

Mvh

 

 

Dan

 

Kjørde du aldri moped med "litt" redusert lyddemping du ?

 

Tom R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og du slapp forbi med pade lav bil ;-) flasks vell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjett......... politiet må ha lite å finne på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørde du aldri moped med "litt" redusert lyddemping du ?

 

Tom R

 

Har ikke hatt lappen på moped jeg :o

 

 

og du slapp forbi med pade lav bil ;-) flasks vell

 

 

Er ikke så lav nå lenger serru!.. egentlig litt for høy.. men ha den sånn igjennom vinteren ;)... mye som skal skje med vogna nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.