#1 Skrevet Oktober 10, 2005 måtte le litt da jeg var på vei hjem fra Jobben i dag.. kjørte forbi vargstad vgs sånn ca kvart på 4 i dag.. og gjett hva... jo. der stod det politi og tilsynsbiler.. samt en vikingbil... stod et par sykler på planet på vikingbilen.. tipper det var mange som blei tatt for trim og andre ulovligheter. for jaggu stod ikke politiet og skrev så blekket spruta.. skulle tatt bilde av det hele, men kameraet var seff strømtomt det av alle ting men jaggu bra de gjør noe. for må virkelig se meg lei av at de putrer rundt på 50 og 125 kubikk uten noen form for lyddemping.. tror ikke jeg kan komme på en lyd som er så provoserende som akkurat det! Mvh Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2005 men jaggu bra de gjør noe. for må virkelig se meg lei av at de putrer rundt på 50 og 125 kubikk uten noen form for lyddemping.. tror ikke jeg kan komme på en lyd som er så provoserende som akkurat det! Mvh Dan Kjørde du aldri moped med "litt" redusert lyddemping du ? Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2005 og du slapp forbi med pade lav bil ;-) flasks vell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2005 http://www.gd.no/artikkel.asp?Artid=137438 Her er litt info om Kontrollen, Tilogmed førsteside oppslag i GD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2005 kjett......... politiet må ha lite å finne på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2005 Kjørde du aldri moped med "litt" redusert lyddemping du ? Tom R Har ikke hatt lappen på moped jeg og du slapp forbi med pade lav bil ;-) flasks vell Er ikke så lav nå lenger serru!.. egentlig litt for høy.. men ha den sånn igjennom vinteren ... mye som skal skje med vogna nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...