Anbefalte innlegg

Noen her som skal bestille lokallags klær før fristen går ut?? Det skal vist sendes samlet bestillingsliste fra vært lokallag...

 

MVH

 

 

Kristian L

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som skal bestille lokallags klær før fristen går ut?? Det skal vist sendes samlet bestillingsliste fra vært lokallag...

 

MVH

 

 

Kristian L

 

kunne godt tenkt meg noen nye klubb klær jeg :) når er fristen for å levere bestillingen da? vi kunne jo satt opp en bestillingliste på neste møte da (hvis ikke det er for sent med tanke på fristen) : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg noen nye klubb klær jeg :) når er fristen for å levere bestillingen da? vi kunne jo satt opp en bestillingliste på neste møte da (hvis ikke det er for sent med tanke på fristen) : klø :

 

 

 

Fristen er 15/10 - 05, så er ikke så lenge til for å si det sånn... Måtte satt opp en bestilling her da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg noen klær jeg å. Men har ikke sjekka helt hva vi kan få enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg noen klær jeg å. Men har ikke sjekka helt hva vi kan få enda..

 

 

Her kan du sShopen e:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kan du sShopen e:

 

 

er det ikke med lokallags navnet også da? hva blir itillfelle prisen da? er det helt "vanlige" klubb artikkler så kan man jo bare bestille som vanlig mellom web shoppen mener jeg : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, noen som får tak i sjefen her så vi kan sette opp en bestillingsliste da?

Den skal vel sendes av han samlet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, noen som får tak i sjefen her så vi kan sette opp en bestillingsliste da?

Den skal vel sendes av han samlet..

 

 

Da har jeg send mail til Heine så da får vi nok snart hjelp til å samle en bestilling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg send mail til Heine så da får vi nok snart hjelp til å samle en bestilling :)

 

Heia Tufte

 

Er på vei til vestlandet, og har ikke lest mailen. Får ikke sett på det før tidligst tirsdag. Hva er bestillingsfristen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heia Tufte

 

Er på vei til vestlandet, og har ikke lest mailen. Får ikke sett på det før tidligst tirsdag. Hva er bestillingsfristen da?

 

 

Fristen er 15/10 - 05... Til lørdagen alså..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi ikke bare føre opp bestillingene her da også sende en mail til mr Kjetil Bjørntvedt da?:) han ordner vel det meste for oss ;)

jeg vil ivertfall bestille 2 stk T-shorter i XL : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 Stk T-skjorte her! i str. XL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter på det Ståle snakker om.

Jeg sender en mail til kjetil B. og sender inn hva jeg skal ha, kan også ta med Ståle sin bestilling, så kan dere andre som også vil ha sende en mail til Kjetil B!

mail adr. lokallag@vwaudi-club.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter på det Ståle snakker om.

Jeg sender en mail til kjetil B. og sender inn hva jeg skal ha, kan også ta med Ståle sin bestilling, så kan dere andre som også vil ha sende en mail til Kjetil B!

mail adr. lokallag@vwaudi-club.no

Heisann!

 

Hadde vært fiint hvis dere hadde spurt på forhånd iallefall.... Jeg har dessverre ikke tid til å ta meg av alle enkeltbestillingene til Telemark lokallag , da jeg har mer enn nok å gjøre med å håndtere alle de forskjellige fellesbestillingene til lokallagene. Hadde vært fint hvis en av dere kunne tatt ansvaret og bare sendt en komplett bestilling slik alle de andre gjør! Er heller ikke så veldig sugen å stå som ansvarlig for lokallaget vårt da jeg ikke er så altfor mye hjemme om dagen. ;) Blir litt mye å holde styr på når ca 20 lokallag skal sende inn bestillinger og disse skal administreres, og da i tillegg få inn enkeltbestillinger fra "oss". Beklager!

 

Dette fikser dere gutter! ;)

 

(Dere kan få en dag ekstra å ordne dette på da iallefall!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter på det Ståle snakker om.

Jeg sender en mail til kjetil B. og sender inn hva jeg skal ha, kan også ta med Ståle sin bestilling, så kan dere andre som også vil ha sende en mail til Kjetil B!

mail adr. lokallag@vwaudi-club.no

 

 

du som er litt "inne i gamet" kunne ikke du sammlet disse bestillingene på vegne av lokallaget da og sendt den inn? vi må jo få oss noen klubb effekter : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen funker dette ? er det sånn at betalingen må skje på forhånd , eller kan vi betale når klubb effektene annkommer ? viss vi kan betale når effektene annkommer så bestiller jeg:

 

1 stk Sportsjakke pris: 445,- str.: M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok på meg jobben jeg da. sendt bestillingsskjema til Kjetil B, og har da tatt med bestillingene fra:

Meg, Thommy, Kristian og Ståle.. Var alle jeg kunne finne i denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen funker dette ? er det sånn at betalingen må skje på forhånd , eller kan vi betale når klubb effektene annkommer ? viss vi kan betale når effektene annkommer så bestiller jeg:

 

1 stk Sportsjakke pris: 445,- str.: M

Fått svar fra Kjetil, han sier at vi betaler da varene kommer. Så jeg kommer til å ta inn pengene på kommende lokallagsmøte, så fint om dere finner ut hvor mye dere skylder MEG ;) heheheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok på meg jobben jeg da. sendt bestillingsskjema til Kjetil B, og har da tatt med bestillingene fra:

Meg, Thommy, Kristian og Ståle.. Var alle jeg kunne finne i denne tråden.

 

 

tusen takk J.R. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har plaggene kommet ?? får vi dem på møte i dag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Plaggene er ikke kommet, men betaling skjer i kveld! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.