Anbefalte innlegg

hvor blir dem av da ??

Husk at det ikke bare er vi som skal ha de, det skal administreres og produseres klær for alle lokallagene i Norge... ;) Haster vel ikke SÅ mye? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, men hadde jo vært kjekt å ha før neste år vaffal da... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar nok litt tid ja, men det er jo bare deg thommy som ikke har betalt heller : haha : ..

Vet ikke om vi må overføre penger til en konto før vi får dem jeg.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har pengene liggans jeg vettu. bare å finne ut om det betales før eller etter dem ha kommet det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer! Tipper dem kommer i postoppkrav som Norges Pakke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klær har ankommet! Bare få henta de på posten..

OG har sendt ut melding på sms til dere som har bestilt. men legger det ut her også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bah, jaja, får vel returnere pakken da. Eller be dem på posten om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er ikke alene om det..

har ikke kommet noe enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved senere anledning av bestilling av klær å kansje ikke så mye surr...så kan jeg skjekke opp priser.. kan hende lønner seg.. wenaas å auroprofil blant annet er levrandør for mutters.. å er av meget god kvalitet..

 

hva med for eks en arbeids dress me lokal lagslogo på ryggen?(me for eks tegning av en urq ellernoe..)

gensere.jakker osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til mandag kommer varene våres! så da kan dere glede dere! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehm.. blir nok ikke klær før til fredag, grunnet at jeg drar i morgen tidlig til Gardermoen flyplass og skal jobbe der frem til torsdag.. Så regner med at dere får de da før førstkommende helg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja dere, er da kommet hjem, og så da en liten søt pakke med litt stæsh i! Jeg har da varene hjemme, kan hentes eller en annen avtale tas! Drar til Gardermoen igjen til Mandags morgen, hjemme igjen til torsdagen. så da vet dere når jeg ikke er å treffe!

Mvh.

Jan Richard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg hentet de 2 t-skjortene jeg hadde bestillt men må si jeg ble skuffet da jeg så de: gråter : utrolig dårlig kvalitet på broderingen.har handlet klær ifra klubben tidligere med mye bedre kvalitet.full skjerpings acsess:fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått jakka mi, og det samme som hos Ståle, så er broderingen ikke veldig vellykket ! ellers veldig fornøyd.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen! Liten nyhet til dere. Iogmed at prisene vi fikk ikke var med moms, har jeg regnet litt, og hver av dere som bestilte trenger jeg derfor 35kr av, da dekker det mest moms, og litt av det som var igjen på frakten.

 

Annet ang tøyet, om dere ikke er fornøyde, så har jeg forstått at vi kan returnere disse, gi meg eventuel beskjed på PM eller mail jrsh@online.no

 

Mvh.

Jan Richard!

Go Jul! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.