#1 Skrevet Oktober 14, 2005 For at vi i Bergen Lokallag skal kunne få et enda bedre samhold i klubben:grouphug:så kunne det jo vært topp og også kunne snakket sammen på MSN messenger? Dette er jo en genial måte og snakkes på også utennom Forumet. Snakker med mange fra klubben allerede med det skader jo ikke å legge til flere, det er jo også veldig greit og dele filer, bilder og filmer fra treff?? Synes dem som ønsker dette legger som sagt ut sin MSN adr slik at man kan legge disse til Har du ikke msn laster du det ned her http://messenger.msn.no/Download/ Min MSN adr: vwaudi_bergen@hotmail.com Vennlig hilsen TThomaz:touche: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2005 Synes vi har et glimrende samhold i klubben. Dette er kanon Min er: espen_947@msn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2005 jangunnars@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2005 får vel slenge meg med eg og da vwaudi2@hotmail.com bare msn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg har lmahle@epost.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2005 adel_ante@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2005 Halloen... er det kun medlemer fra deres lokallag som dere vil ha kontakt med eller er det for alle i VACN??? Hører til Nord-trøndelaglakallag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2005 Du er hjertlig velkommen christian.Men dette er i utgangspunktet kun for Bergen lokallag. Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2005 Kan ikke være noe dårligere jeg... Min adresse er: cmistcd@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2005 Hallais! Her er min adresse: ojak2@broadpark.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 14, 2005 c_bjerga@hotmail.com Dette blir jo bra, kan opprette en egen konto i msn som heter lokallag bergen eller noe da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 14, 2005 Hoyja! MSN: lusketurbo@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 14, 2005 ...in the morning... sthellel@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 14, 2005 Og min......... kn-skod@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 15, 2005 Er vi ikke flere i klubben som har MSN eller?? Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 15, 2005 ser ikke sånn ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 17, 2005 bin_g_laden(a)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 17, 2005 turbo(a)bass.vg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 17, 2005 "1.8e"(alfaseringskrøll)"frisurf"(dotluss)"no" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 17, 2005 rrasmussen_4@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 17, 2005 Sånn ja nå begynner det å bli litt flere her! Supert folkens!! Håper det kommer enda flere med tiden da. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 17, 2005 Min er vegahansen@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 17, 2005 Staleeide@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 17, 2005 PoohRush@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 17, 2005 llysebo (a) hotmail (dått) com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...