Bergen: Legg inn din MSN Messenger adr

Anbefalte innlegg

Hei hei!! har nettopp blitt medlem i vwaudi-club, men siden jeg bor rett utenfor bergen kunne jeg tenkt meg å være med dere på treff og bli kjent med andre som holder på med vw og audi!!

 

kjetil_samuelsen@hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eit lite spørsmål...Hadde det gåt ann at folk i klubben kunne hatt møte/treff i helgene og?siden eg aldri har tid i ukedagene: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eit lite spørsmål...Hadde det gåt ann at folk i klubben kunne hatt møte/treff i helgene og?siden eg aldri har tid i ukedagene: bh :

Var litt off-topic i MSN-tråden dette da... Bra vi har godt humør :P

Helge-treff i nærmeste fremtid her vertfall: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=64203

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min MSN adresse er krazy3en@hotmail.com

 

En ting man kan gjøre her på forumet om man ønsker å legge til noen i MSN er hvis man finner en logo under medlemsinfoen på folk, så kan man trykke på den og få opp forskjellige valg via MSN messenger. Logoen ser slik ut:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har lagt den inn før, men her er den hvertfall. Er ikke så mye på for tiden da...

 

 

bjirn@bjirn.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... hakke sett denne før eg;) Lemper meg på eg og...!!:evil:

 

teamany@hotmail.com

Og nei, hakke peiling på hva teamany betyr, hehe..står heller ikkje for noe som helst ( som eg veit om iallfall )

 

Mvh

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.