#26 Skrevet Oktober 18, 2005 krheldal(a)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 19, 2005 Halleisen! Bra tiltak detta her! Her e mi adr: raymond.kilen@hjemme.no Skikkele originale Ray-Ray 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 20, 2005 tommywestervik@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 21, 2005 goatcheez@hotmail.com (og ingen sleske meldinger sent på kvelden tthomas!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 24, 2005 tbtysnes@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 24, 2005 Smilybabe2003@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 25, 2005 fhauso(a)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 27, 2005 Msn min er.... orjanhelland82@yahoo.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 27, 2005 seljelid@start.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 28, 2005 For nye medlemmer, eventuelt folk som ikke har sette denne tråden! Det annbefalles å legge inn din MSN adr, slik at det kan være lettere å snakke med andre i lokallaget også utennom forumet. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 28, 2005 hellu christian_skjerven@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 29, 2005 paul.haakon@ct-as.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 13, 2006 eg får vel "freshe" opp listen igjen jeg da! Kennethstendal83@hotmail.com Kjører Audi A3 1,9 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 13, 2006 audun_andre_arnesen@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 13, 2006 bjirn@bjirn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 13, 2006 min er kimmelim@c2i.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 14, 2006 Yess, flere på msn listen:evil: .... Min er mikstriks@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 14, 2006 Bra det er flere som legger seg inn på listen! keep it coming!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 14, 2006 audiaudia@hotmail.com det er min msn adresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 14, 2006 min msn er dan_inge@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 14, 2006 Har fått ny adresse inge.seljelid@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 15, 2006 kaavest@start.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 16, 2006 Jeg er ikke medlem i Bergen lokallag nett nå, men har no tenkt å begynne å plage dere etterhvert... Kan ikke bli boende her midt på fjellet for evig og alltid. Må flytte tilbake en eller annen gang... Identifiserer meg fortsatt med Bergen, selv om jeg ikke har bodd der mer enn korte perioder siden 1999. Skal nok klare å snike meg med på et av deres treff (eller to) ila neste år og, da jeg ofte er i Bergensområdet... Anyway, tilbake til topic... MSN: tb (alfakrøll) 2rb.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 16, 2006 Høres bra ut T!! Blir hyggelig og hilse på deg. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 22, 2006 Hei har ikke vært så aktiv:o men kunne tenke meg å slenge meg på så kansje jeg blir kjent m noen.. passatgtg60@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...