#51 Skrevet September 23, 2006 christerfeste@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 24, 2006 Hei hei!! har nettopp blitt medlem i vwaudi-club, men siden jeg bor rett utenfor bergen kunne jeg tenkt meg å være med dere på treff og bli kjent med andre som holder på med vw og audi!! kjetil_samuelsen@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 25, 2006 slenge min ut oxo da Mortenmoe@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 25, 2006 Christianjensen85@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 26, 2006 avilsvik@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 28, 2006 fkhaugs@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 28, 2006 kjempegreier dette: rock : audi_420@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 28, 2006 Eit lite spørsmål...Hadde det gåt ann at folk i klubben kunne hatt møte/treff i helgene og?siden eg aldri har tid i ukedagene: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 28, 2006 auditic2000@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 28, 2006 Eit lite spørsmål...Hadde det gåt ann at folk i klubben kunne hatt møte/treff i helgene og?siden eg aldri har tid i ukedagene: bh : Var litt off-topic i MSN-tråden dette da... Bra vi har godt humør Helge-treff i nærmeste fremtid her vertfall: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=64203 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 1, 2006 Msn: andylandsvik@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Oktober 2, 2006 Min MSN adresse er krazy3en@hotmail.com En ting man kan gjøre her på forumet om man ønsker å legge til noen i MSN er hvis man finner en logo under medlemsinfoen på folk, så kan man trykke på den og få opp forskjellige valg via MSN messenger. Logoen ser slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Oktober 6, 2006 krifro87@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 6, 2006 Her er min stian_karlberg@msn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Oktober 26, 2006 Kaster meg på greiene.. thomas@flagtvedt.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Oktober 28, 2006 Min adr. er : trondfjaera@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 4, 2006 jeg er litt ny på siden:) ligger ut min msn! bobbiearntsen@hotmail.com A80 rs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 6, 2007 da kom jeg og over posten t-skaala@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 7, 2007 Husker ikke om jeg har lagt den inn før, men her er den hvertfall. Er ikke så mye på for tiden da... bjirn@bjirn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 7, 2007 thomassenelisabeth@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 7, 2007 hyllandroar@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 7, 2007 min er : prebenbirkeland@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 7, 2007 Jeg føler meg litt utenfor så jeg slenger med min også : tbs_joakim@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 7, 2007 hmm... hakke sett denne før eg;) Lemper meg på eg og...!! teamany@hotmail.com Og nei, hakke peiling på hva teamany betyr, hehe..står heller ikkje for noe som helst ( som eg veit om iallfall ) Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 7, 2007 wesselengen88@hotmail.com bare legg meg til ,kjekt med folk som deler samme interresse for vag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...