Østfold: Noen som kan titte på en bil for meg?

Anbefalte innlegg

Vurderer en Passat G60 som er til salgs i Sellebakk og lurer på om det er noen som kan ta en titt for meg.

 

Gjerne noen som har erfaring med G60 og kan ta en kontroll av laderen samtidig...hvis den er dårlig er det ikke aktuelt å kjøpe.

 

Det er snakk om denne bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har mulighet?

denne bilen har en kompis av meg tittet på mener jeg.. å det var ikke så gode tilbakemeldinger på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhh...vet du hva det var?

 

Har sett at den har stått til salgs leeeenge...over ett år faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er den den samme tror jeg. husker ikke helt hva det var med den som han ikke likte. det var noe med noe heftelser og noe greier...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du snakket med eieren?

 

Jeg var med han kompisen som Jonas snakker om, og så vidt jeg husker så var det ikke noe spesielt galt med den, selger var litt over middels interesert i bil, så den kan jo være bra...

 

Startet med en gang men fusket litt, hadde stått en stund da også :)

Fikk ikke prøve kjørt den, fordi det var glatt på veien da, og den stod på sommerhjul...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes å huske at jørn var veldig negativ til denne jeg... kan hende jeg tenkte på en annen han tittet på nikko?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den bilen der, men han syns prisen var for høy...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har foreløpig ikke hatt annen kontakt med eier enn pr. e-post og det eneste som er bemerket er at bilen har stått over 2 år.

Dette betyr jo f.eks. at bremser må gåes ekstra nøye over.

 

I følge Brønnøysund var det ikke heftelser på bilen når jeg sjekket.

 

Prisen har også vært høy ja. Den har hele tiden ligget noe høyere enn andre av samme type, men det kan jo være fordi den er i god stand...

 

Får høre om han vil foreta EU-kontroll i hvert fall...det er et minimum før jeg reiser bort for å se på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns iaffall bilen så fin ut når vi var å tittet på den, men fikk jo ikke testet den da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns iaffall bilen så fin ut når vi var å tittet på den, men fikk jo ikke testet den da....

 

Er det lenge siden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

januar eller februar i år, om jeg husker riktig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for det. Får kontakte han og høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.