Nordmøre: Møte 29.10-2005

Anbefalte innlegg

Det blir møte lørdag 29.oktober kl 18:00 på China-restauranten, Amfi-Surnadal. Jeg har reservert et avlukke vi kan benytte. Restauranten ville ha et cirka-antall på hvor mange vi blir, så gi lyd fra dere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, med mindre noe dukker opp på jobb som ødelegger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje jeg også, HVIS jeg har fått handla ny bil da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje jeg også, HVIS jeg har fått handla ny bil da :)

 

Kommer to sammen vi hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe usikkert med meg ennå, så tør ikke gi klar beskjed om jeg kommer eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er forøvrig en måte å arrangere møte på som jeg ikke liker så veldig.

Pga at man må melde fra så langt i forveien. For oss som jobber osv så er det vanskelig å vite. Uansett kan mye rart skje, slik at folk ikke har mulighet til å komme. Og omvendt. Litt teit om noen finner ut noen timer før møte skal være at de kan komme, dukker opp og får beskjed om at : Nei, desverre du får ikke sitte ilag me oss =)

 

(dette er kanskje krisemaximering men)

 

Men for all del =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må jobb:( var på jobb di to forige møtene å... drykt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen av dere som skal helt sikkert fra Kristiansund gi meg en pip? Så kan vi kjøre sammen. Drygt å kjøre alene, og madammen har ikke mulighet til å bli med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært kult å tatt en tur, men pga storkaia texas-brygge.... så blir det nok ikke tid. time will show. kommer hvis det blir tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke tid eller penger til å komme på møte :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært kult å tatt en tur, men pga storkaia texas-brygge.... så blir det nok ikke tid. time will show. kommer hvis det blir tid!

 

OT ! OT !

 

Jeg hater helt seriøst den jævla kaia der! Mere elendig prosjektledelse skal du pinadø leite lenge etter. Slik jeg har forstått det gjenstår det nesten 500 lastebil anløp før åpning.

 

Og ENDA har ikke Skanska forstått poenget med ett KJØREKONTOR!

 

Har blodtrykks problemer vær jævla dag pga den kaia.... uff =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått lov av sjefen, men har vakt.... Får bli neste gang

 

Ståle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker ikke som det er så utrolig mange som kan komme akkurat.. Eller er problemet at vi er delt over 2 egentlig like tråder nå?

 

Eller er det rett og slett at folk ikke ser innom forumet så ofte? Var det ikke noe med sms-utsending også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dessverre like liten interesse samme hvilken tråd det er. Kan se ut som om en post på møtet blir "Opprettholdelse av lokallag?"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dessverre like liten interesse samme hvilken tråd det er. Kan se ut som om en post på møtet blir "Opprettholdelse av lokallag?"...

 

Spørs om det er noen vits å gjennomføre dette møtet da? Hvis det er 4 stykker av 70-80(husker ikke hvor mange medlemmer vi har på Nordmøre) som kommer..

 

Er jo en del som klager over at dem må jobbe, men det vil det jo sikkert alltid være, samme hvor møtet er, eller når det er.

 

Noen som har oversikt over hvor mange medlemmer vi er på Nordmøre? Og hvor mange som er fra Frei, Kristiansund, Surnadal osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker ikke som det er så utrolig mange som kan komme akkurat.. Eller er problemet at vi er delt over 2 egentlig like tråder nå?

 

Eller er det rett og slett at folk ikke ser innom forumet så ofte? Var det ikke noe med sms-utsending også?

 

Hadde møtet vært arrangert i kristiansund tenker jeg mange flere hadde "hatt tid"... Ser ikke ut som det er så mange som gidder å kjøre innover hit. På forrige møte som var på "fastlandet" var det bare Eskild som møtte opp! :( Virker som de fleste av dere kun er interessert i å ha et KRISTIANSUND LOKALLAG...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar vel litt feil der Øystein, både jeg, Helge og Kay møtte opp på siste møte "innafor"... Jeg tenker da på det møtet på Kanestraum :)

Ellers er det synd om vi ikke skal få til et møte snart :( Du kan nok ha rett i at flere kanskje ville ha møtt opp om møtet hadde vært i Kristiansund, da hovedtyngden av lokallagets medlemmer har tilknytning her (eller ganske nærme her) hvis jeg ikke tar mye feil. Og mange ser det som tungvint å kjøre "innover". Og det er trist, på flere måter, deriblant for de som prøver å få arrangert et møte.

Samkjøring til et møte burde ikke være noe problem! Bare man snakker med hverandre på forhånd.

For min egen del er det ennå noe usikkert om jeg har anledning den 29/10.

Ellers bør vi oppnå kontakt med flere medlemmer enn de som er "aktive" her på forumet, f.eks. ved bruk av mail eller sms som tidligere. Hvis noen har en liste over mail-adresser til lokallagets medlemmer, så er det ikke noe i veien for at jeg kunne ha tatt på meg å sende ut mail'er i forkant av et møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde møtet vært arrangert i kristiansund tenker jeg mange flere hadde "hatt tid"... Ser ikke ut som det er så mange som gidder å kjøre innover hit. På forrige møte som var på "fastlandet" var det bare Eskild som møtte opp! :( Virker som de fleste av dere kun er interessert i å ha et KRISTIANSUND LOKALLAG...

 

 

Hva behager?! Vi var jo 50 % fra byen.......... =) Ikke uttal deg før du faktisk veit hva du prater om. Dette blir tåpelig =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg var litt brå der, tror faktisk ikke jeg var på siste møtet her selv.. :) Tenkte på det første møtet jeg, der det faktisk bare var Eskild som møtte opp. Beklager at jeg glemte det andre møtet.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvor møtet blir arrangert synes jeg at det er litt pussig at interessen er så laber, det å kjøre noen mil bør vel ikke skremme medlemmer i en bilklubb(?)

Kanskje er det jeg som tenker feil her, men det er vel noe som ikke harmonerer :confused: Det går ann å tenke litt lengre enn 15cm fra sin egen ytterdør. Eksempelvis så er strekningen A til B like lang som fra B til A, eventuell dobbel så lang, etter som du ser det. Uansett er jo de reele fakta at møter som blir arrangert ved A, dessverre har et langt større oppmøte fra området rundt A. Slik skal det egentlig ikke bli om interessen er slik den bør være, men interessen rundt dette er vel dessverre nok en gang minimal : gråter :

Folk som skal på jobb eller er opptatt på andre områder er selvsagt unnskyldt.

 

Likevel så har jeg oppfattet det slik at vi er 6 sikre og 3 usikre. Møte blir uansett holdt lørdag 29.oktober klokken 18:00 på China-restauranten på Amfi i Surnadal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg har alarm og bergingsvakt i dag og kan derfor desverre ikke komme.

 

Håper noen ordner med ett referat.

 

 

Edit :

Muligens ny sammarbeidspartner i Kr-Sund nå. Eksos osv. (Han holder på å sette opp tilbud)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Referat:

 

Øystein: Hva er klokka?

Oddbjørn: 19.00...

Øystein: Kommer antagelig ikke flere enn oss to da..!?

Oddbjørn: Nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mer enn 2 oppmøtte? :confused:

Det var nevnt noe om seks sikre...men det er tydelig at folk svikter både fra A og B : klø :

Selv hadde jeg desverre ikke mulighet denne gangen, men jeg kan ikke si at jeg har dårlig samvittighet av den grunn. Jeg tror jeg er en av de få som har vært på alle møtene (hvis man ser bort ifra gårsdagens) så langt!

Det er vel bare å begynne å planlegge neste møte igjen da.

 

Oddbjørn; Har du en oppdatert medlemsliste med mail-adresser etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at det er møteplassen som utgjør det dårlige oppmøtet, tror rett og slett det passet dårlig for de fleste.

Det var jo veldig bra oppmøte sist....

Som sjømann er jeg borte 1 mnd i slengen, og er vel ikke alene om det, så det skal liksom litt til før at det passer..

Men kun to oppmøtte var jo litt trist da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.