Telemark: Vask om ¨høst/vinter

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Var å vasket bilen på Statoil på Bølehøgda eller hva det heter der, andre vinteren jeg står å vasker der nå, var der første gang i går, bare lurte på om det er flere som pleier å stå der på høsten og vinteren å vaske?? Syns det er bra å stå der jeg ihvertfall:)

Ny vasket.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

 

Var å vasket bilen på Statoil på Bølehøgda eller hva det heter der, andre vinteren jeg står å vasker der nå, var der første gang i går, bare lurte på om det er flere som pleier å stå der på høsten og vinteren å vaske?? Syns det er bra å stå der jeg ihvertfall:)

 

Jepp, der er jeg også om høsten og vinteren. Det er på Ballestadhøyda, for å rette deg litt.. ;):P

Bor ikke så fryktelig langt unna, så det er helt perfekt for meg! : ja :

Er det noen andre steder man kan stå i fred uten at folk puster en i nakken da?? : bråk :

Der kan man tørke, polere,støvsuge, og ta seg god tid. Supert!! :D

Fin bil! : ja :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det er det eneste stedet i Skien som det er greit. Steder som Wattenberg o.l er det jo så sinnsykt kaldt å rått.

 

Et tips om bra avfetting... Mekan Avfetting fra Autocosmetic er veldig bra. Der finns også alt av Autoglym til mye billigere priser enn i butikk. Han treffes på tlf 90848288

 

Mvh

Christian : rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Ellen:

 

Er det det heter ja : ja : hehe.. Nei der er det ikke no stress eller noen andre i veien heller.. kjempe fint.. er litt morro å ikke stå helt alene når man vasker å da, blir liksom litt mer liv:) Så kommer nok til å være der noen timer i vinter ;) takk for det :)

 

 

Til Christian:

 

Er det bare å ringe han da eller? Får kjøpt produkter av han liksom? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan også stå på Statoil på Sjelsvik eller Shell i Porsgunn sentrum. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Kristian med K.

 

Jepp han er det bare å ringe, Han har det meste inne. Koselig kar det. Også er han behjelpelig med ting man lurer på i forbindelse med vedlikehold og stell av bil. det er forøvrig jeg også,har nok litt mer "felterfaring" enn han... :)

 

 

Mvh

Christian : rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke sånn avfetting som tar med seg alt av polish også vel?

Noen gjør at bilen blir helt tørr i lakken, nemlig.

Den er veldig bra den miljøvennelige som de har inne på stasjonen der også (ei svart/brun flaske med grønn og hvit skrift, hvis ikke jeg tar feil).

 

Tillbringer noen timer i løpet av vinteren på Statoil jeg også ja. :)

På Wattenberg står jo taxisjåførene å tripper for at du skal bli ferdig.

Får jo ikke tørket bilen engang. Begynner du med det så stiller de seg rett bak, og spyler vilt rundt seg! Grrr.... : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he... ja du sier noe :)

 

Nei, den avfettingen syns jeg funker bra. Men det er klart at skal du sause inn bilen 1-2 ganger i uka er det nok lurt med et par lag polish i løpet av vinteren... Selve poleringen forsvinner fortere om vinteren da man vasker mer, men med lakkforseglingen holder det endel bedre. Ikke glattheten, men glansen. Kommer an på fargen man har osv. Kunne jo sikkert hatt en demo på et lok.møte engang hvis jeg husker når det er.

 

Mvh

Christian : rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.