#1 Skrevet Oktober 22, 2005 Snakket idag med distriktets Autoglym grossist og ordnet en rabattavtale for Telemark Lokallag. Hvis dette er interessant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2005 Snakket idag med distriktets Autoglym grossist og ordnet en rabattavtale for Telemark Lokallag. Hvis dette er interessant? Hørtes veldig interresant ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2005 supert hvor mange % er det snakk om da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2005 Vet ikke helt men må vel klare en 15-20% hvertfall.... han er litt gnien på rabattene men må jo forhandle litt med han da... Har allerede ordnet 15 på tlf... tenkte å se hvordan interessen er for det. Det mest lure er jo feks å kjøpe 5 litere med proffprodukter og dele det men... vi kan jo snakke om det på møtet hvordan alle stiller seg til det. Jeg har jo drevet med bilpleie i noen år og vet jo hva man trenger... Kan også gi en innføring i hvordan alt funker til sitt bruk.... Tenkte kanskje å høre med han ang t-skjorter som vi kunne hatt litt reklame på f.eks... Jeg vet ikke jeg, bare noen tanker... Mvh Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...