Telemark: Rabatter på Autoglym produkter

Anbefalte innlegg

Snakket idag med distriktets Autoglym grossist og ordnet en rabattavtale for Telemark Lokallag. Hvis dette er interessant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket idag med distriktets Autoglym grossist og ordnet en rabattavtale for Telemark Lokallag. Hvis dette er interessant?

 

 

 

Hørtes veldig interresant ut det : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert : rock : hvor mange % er det snakk om da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt men må vel klare en 15-20% hvertfall.... han er litt gnien på rabattene men må jo forhandle litt med han da...

Har allerede ordnet 15 på tlf... tenkte å se hvordan interessen er for det. Det mest lure er jo feks å kjøpe 5 litere med proffprodukter og dele det men... vi kan jo snakke om det på møtet hvordan alle stiller seg til det.

Jeg har jo drevet med bilpleie i noen år og vet jo hva man trenger... Kan også gi en innføring i hvordan alt funker til sitt bruk.... Tenkte kanskje å høre med han ang t-skjorter som vi kunne hatt litt reklame på f.eks...

Jeg vet ikke jeg, bare noen tanker...

 

Mvh

Christian : rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.