Bodø: Da har snøen kommet....

Anbefalte innlegg

Da har endelig snøen kommet. Bra for de med QUATTRO og for de som liker lange bratte bakker : rock : Snowboard skal brukes effektivt denne vinter'n :)

 

Trenger du slep Bjørn? : smil ::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff , godt den ikke er kommet her enda.. Hater SNØ bare dritt med det.. I alle fall her på vestlandet, fint når den ligger , men når slaps og dritt kommer hver gang den skal forsvinne (og det er jo ikke akuratt skjelden) Da suger snøen! Men er vel sikkert litt anerledes der oppe rekner jeg med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du slep Bjørn? : smil ::evil:

 

: mad :: bråk :

 

Er fortsatt lavere enn deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snøen kom litt for tidlig.....Er ikkje heilt klar med vinterdekkene enda.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snøen kom litt for tidlig.....Er ikkje heilt klar med vinterdekkene enda.....

 

Nå da Stian? Vi liker oss nå ja,hehe: smil : Vinteren er topp når man har quattro og endel hk til overs: flau :

 

Har et lite håp om kjøretur til turisthytta den 29 etter peppe's,vis været tillater det.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå da Stian? Vi liker oss nå ja,hehe: smil : Vinteren er topp når man har quattro og endel hk til overs: flau :

 

Har et lite håp om kjøretur til turisthytta den 29 etter peppe's,vis været tillater det.:)

 

 

Hehe....No er det føre førr oss mainnfolk....Snø og Quattro med litt gamp.....Mye moro.....:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har iallefall Quattro: flau :

Ikke så mye HK til overs da.. Heller mangel på power.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har iallefall Quattro: flau :

Ikke så mye HK til overs da.. Heller mangel på power.: rolleyes

 

Hehe..men HK kommer vel snart:p Bruker vel 60 av mine jeg da: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvis du kjører den lille blå: haha : Men du kjører nokk fra meg uansett..: flau : Har store problemer med bilen. Går såvidt fremover..: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvis du kjører den lille blå: haha : Men du kjører nokk fra meg uansett..: flau : Har store problemer med bilen. Går såvidt fremover..: gråter :

 

Hehe..dama får ha sin type' R ifred. Kjører ikke riskoker når jeg ikke er nødt: flau : Men den er jo sprek.: cool :

Kjipt å kjøre med bilen når den ikke er friskmeldt ja. Ordner seg til Jul vis nissen synes at du har vært snill: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kjempe snill jeg. Gjør ikke annet enn å være snill:rolleye: : flau :

Menne du har ikke funnet ut noe mere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søen var her ja. Det første jeg gjorde var å kjøre løs den beskyttelse plata under motor. : bh : Kjøpte den ny i sommer. Det hyggelige var at den ikke ble ødelagt. Det har sin pris med senka bil. Plukket den liksågodt av. Skal sette den på til våren igjen.

Synes det er en dårlig patent. Tåler jo ingenting. Har ikke akkurat vært i skauen og kjørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det første jeg klarte å gjøre i morges etter jobb var selvfølgelig å skli rett inn i en snøskavel i krysset moloveien / hålogalandsgata. Leppa knakk selvfølgelig rett av, og dekslene under motorn ble selvfølgelig ødelagt... de som var splitter nye og greier.

Vil ha skikkelig vinter nå. Snø, ikke is!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.