Østfold: Service etc i sverige

Anbefalte innlegg

Har akkurat bestilt time for skifte av reg.reim og hjullager hos SK Bilrep. i Skee ( strømstad ).

 

Fikk et tips om disse av en servicetekniker som var innom jobben. Han hadde hatt S6`n sin der.

 

Ca. pris for bytte av regreim og hjullager inkl. deler og arbeid var 5.000,- så det er absolutt verdt turen over grensen! De kan nås på telefon +46 52 62 11 40 , men vær tålmodig, jeg har forsøkt de flere dager nå uten annet enn telefonsvarer, men idag kom jeg endelig gjennom og var en veldig hyggelig kar jeg pratet med der.

 

Kan gi litt feedback på hvordan service etc er når bilen er ferdig ( avtalt 8.nov. )

 

S.K Bilrep.

Grålösv. 44

452 60 SKEE

 

+46 52 62 11 40

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått igjen bilen og er MEGET fornøyd! Dvs, jeg har ikke fått sjekket bilen selv, men mor mi hentet den og betalte ikke en krone mer enn prisen som var satt som utgangspunkt, 5.000,- SEK. og alt virket bra, bilen gikk stille igjen ( hjullager "buldring" før jeg leverte den )

 

I tillegg ble alt gjort til tiden, jeg ble forespeilet bilen ferdig til 16.00 idag, og det ble den. Er en av de få gangene jeg har levert en bil på verksted hvor de ikke har funnet noe annet de "må" fikse, tvert imot hadde han sjekket de andre lagrene og de var i god behold og trengte ikke skiftes på en god stund enda:)

 

Da kan jeg iallefall anbefale S.K Bilrep. i Skee dersom andre har behov for litt verkstedhjelp.. Tar ca. 45 min å kjøre fra Sarpsborg. Kjør bare mot Gøteborg, ta av til venstre når du kommer til Skee, følg veien et par hundre meter, ta igjen til venstre inn på industri området, følg veien og da ligger det på høyre hånd noen hundre meter bort i gata..

 

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo bra ut, synd jeg har kjøpt(norske) deler for ca 2000 for reg reim bytte, vann pumpe, simmering osv som jeg vil bytte samtidig. Satse på at mr J ikke tar mere en 3000, blir det tur til sverge på meg og...hehe

 

Uansett takk for tipset... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok mulig å få til noenlunde lik pris her hjemme også sikkert, men merkeverksted skal til opplysning har 7550 + vannpumpe for samme jobben.. Godt å ha det gjort iallefall, slipper jeg å tenke på regreim og hjullager på en stund enda, bare å få byttet plugger nå så er alt tipp topp og klart for litt trim :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhørte du deg om prisen på Kjell Johansson Bil AB også? :)

 

PS: Skal du trimme kokain-raketten også?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, forhørte meg ikke der.. Var ikke sikker på hvor de holdt til, men så jo at de lå i bygget ved siden av omtrent så mulig jeg svinger innom der neste gang..

 

Ja, jeg må vel si det frister, selvom bilen er fin original også.. Det blir ikke noe "over-the-top" trim da, det mest vanlige med chip og eksos tenker jeg, må innrømme jeg ikke syns det skyver all verden lenger, rart det der : rolleyes:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viser seg nå at jobben ikke er tilfredstillende utført.. Hjullageret mitt har begynt å "rumle" igjen så jeg ringte de på torsdag forrige uke og "klaget".. Sa det som det var at hjullageret rumlet og at jeg ikke var helt fornøyd. Da holdt han åpent litt ekstra lenge for meg på fredag så jeg skulle rekke bort etter jobb, tok seg en kort kjøretur og konstanterte at "här är det nått fel!" :) Bestilte nytt lager med det samme og jeg har fått ny time allerede førstkommende onsdag hvor feilen rettes opp uten kostnader. Jeg brydde meg ikke med å krangle om bensinpenger siden det er 45 min kjøring og ikke minst pga den gode servicen!! Gutta stiller opp og han var oppriktig "lei seg" for at dette hadde skjedd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt og høre at "søta bror" faktisk er det......:P

 

Billig sprit har de og....., kjekt med koselig naboer.....: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.