Bilutstilling i Skien ?? hvor ?? (Fete biler sett i Drammen)

Anbefalte innlegg

Det har blitt oppservert en trailer her i Drammen med meget råe biler verdt noen milioner på vei til en bilutstilling i Skien, vet noen hvor og når denne utstillingen finner sted ??

Fetebiler1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart at de tørr å kjøre rundt med en slik last åpent. : eek :

Er myyye rare folk rundt om kring som kunne kapret en slik last... :o;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, satt å tenkte på det i sta jeg også. Jeg ville ikke hatt ansvaret for å bringe de bilene rundt omkring..

 

Men om jeg kommer meg oppover til Skien til Lørdag, skal jeg seff ta noen bilder om dere er int. da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Himmel for en samling biler da : eek :: eek : Her er det ett stkbilforretning som vil reklamere litt ja...

 

Så faktisk 2 stk Pagani Zonda i trafikken samtidig i mai i år :D Kan det ha noe å gjøre med at jeg var 2 km unna fabrikken i Italia kanskje ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er faktisk en og samme person som eier samtlige biler! Han kommer fra Skien, og har hentet ti av bilene sine til utstillingen i Skien. Med på lasset er bla CCR, Pagani Zonda, Pagani Roadster, Ferarri F50; Ferarri F40 og Lambo Gallardo og Murcelagio (el hva f... den heter) +++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er faktisk en og samme person som eier samtlige biler! Han kommer fra Skien, og har hentet ti av bilene sine til utstillingen i Skien. Med på lasset er bla CCR, Pagani Zonda, Pagani Roadster, Ferarri F50; Ferarri F40 og Lambo Gallardo og Murcelagio (el hva f... den heter) +++

Murcielago heter den vel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike synd at jeg ikke kan reise til Skien til Lørdag, den samlingen der er verdt å ta nærmere i ettersyn! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er for så vidt glad for at han viser frem bilene, men det er ganske harry å kjøpe så fete biler uten at han engang gidder å bruke dem.. Sånn er det vel å ha for mye penger! Kanskje han vil dele? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke så skummelt og kjøre rundt med en sånn last i norge..hadde det vært poloen eller noe lignende så hadde det vært værre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke så skummelt og kjøre rundt med en sånn last i norge..hadde det vært poloen eller noe lignende så hadde det vært værre

 

Hadde ikke vært så høy i hatten jeg! Tenk å dra av veien med lastebilen når man har den lasten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke vært så høy i hatten jeg! Tenk å dra av veien med lastebilen når man har den lasten...
da er det om og gjøre og ha ulykkeforsikring ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin den samlingen til Thor Johannessen:) Er vel ikke så reint lite med feite biler han har i Frankrike heller.. hehe.. Bilene står i garasjen til Autostrada nå, var vist endel fin lyd i bilene da de ble kjørt inn der..

 

 

Autostrada har oppe fra 12- 19 eller no i butikken deres på mandag og syns jeg å lese en plass, for å se på bilene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er flere svære bilder vi kan sikle over...

 

hairy01.jpg

hairy02.jpg

hairy03.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:jegtarn: greit mye fine biler.hvertfall den orange lamorghinin på toppen : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

harru tatt dem henne aAa?

Ser du ikke bildene er fra baksia på Autostrada da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er absolutt verdt og få med seg tror jeg gitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle disse bilene er annonsert på finn.no nå! Greie prislapper ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du ikke bildene er fra baksia på Autostrada da:)

er som regel ikke på baksiden av autostrada, men jeg kunne tenke meg at det var der da.

Er vell heller ikke på Autostrada i det hele tatt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur på Autostrada nå i kveld og tittet litt, de har hatt fest der i kveld og vist fram bilene. Han ene kameraten min kjenner Tor som eier bilene så vi ble vist litt rundt.. De bilene er bare så helt sinnsyke.. Råeste noen gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den villeste samlingen jeg har sett på Norske "veger". Er bilen registert og blir brukt av eier også eller er de kun tatt inn for salg? Som nevnt lenger oppe står de også annonsert på finn.no her ilag med endel andre biler fra AUtostrada

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven det er den første Pagini Zonda som er i norge tror jeg. ( Bakerste Nede) : rock ::tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har veldig mye pent på autostrada.. Var der å kikket litt i går ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.