#1 Skrevet Oktober 30, 2005 Heisann.... Bare lurte på hvor mange jenter som egentilg er med i klubben?? Skulle vert flere!!! Er jo ikkje bare gutta som har peilig på bil Svar i denne tråden da jenter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2005 Går jeg under jente Hilde? Ja er det noe vi mangler så er det flere jenter her i klubben generelt!! Håper det iallefall vil komme flere jenter inn i klubben med tiden for det trengst! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2005 Du gjør nok ikkje det... Skal se om eg finner noen WAG intereserte jenter på denne øyen her eg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2005 Da får du ha lykke til iallefall TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2005 Tror det at det hadde vært flere damer i bilmiljøet her i Norge, hvis det ikke hadde vert for måten f. eks. Gatebil holder på. Ville tolket det sånn at hvis du ikke ser ut som Hollywood og er villig til å bade i skum kun iført bikini, så er du ikke velkommen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2005 Heisann.... Bare lurte på hvor mange jenter som egentilg er med i klubben?? Skulle vert flere!!! Er jo ikkje bare gutta som har peilig på bil Svar i denne tråden da jenter!! Svarer for Henriette...Du er ikke alene!Takk for i kveld forresten!Va kjekkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2005 Svarer for Henriette...Du er ikke alene!Takk for i kveld forresten!Va kjekkt... da er vi 3 jenter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2005 Det er da en begynnelse, men synes det burde vert flere... Eg får leite videre å se om eg finner enda flere VAG intereserte jenter til klubben.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2006 Det er da en begynnelse, men synes det burde vert flere...Eg får leite videre å se om eg finner enda flere VAG intereserte jenter til klubben.... Ja, ka sa eg gutter?? Joda, da har eg klart å skaffe vertfall en jente til i lokallaget... Hun kjører Audi TT.... men gir meg ikkje av den grunn, leter videre eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2006 god smak angående bil ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2006 Heisann.... Bare lurte på hvor mange jenter som egentilg er med i klubben?? Skulle vert flere!!! Er jo ikkje bare gutta som har peilig på bil Svar i denne tråden da jenter!! Du er ikke den eneste jenten fra denne i øyen! Er så absolutt ikke bare gutta som kan bil nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2006 Som husmor med 2 barn er det ikke lett å komme fra, kanskje bare vi jenter skulle treffes en gang, hva sier du Henriette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2006 Du er ikke den eneste jenten fra denne i øyen! Er så absolutt ikke bare gutta som kan bil nei Godt det er flere bil intereserte damer som vil være med her da... Kommer du på neste møte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2006 Hihi søta! Du holder jo ikke til i bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2006 Nei men dere er begge hjertlig velkommen hit til oss! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 20, 2006 Godt det er flere bil intereserte damer som vil være med her da... Kommer du på neste møte?? Hadde planer om det ja... Hadde vært kult å få treffe litt folk etterhvert. Pleier det å komme mange på møtene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 21, 2006 Pleier å være en del, men jo flere jo bedre..... Kan jo alltids kjøre samlet ut til Arenum ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 22, 2006 Hihi søta! Du holder jo ikke til i bergen aah dumme meg søta selv Men jeg er jente da...eller ja, jeg er det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 23, 2006 har vært medlem i klubben siden 1997 tror jeg, men var vi har ikke vært flinke til å gå på treff de siste årene:) Når er det på arenum neste gang?? Hvis ikke min mann skal så stiller jeg, mulig vi kan skaffe oss barnvakt så kan vi stille begge med bilene våres:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 23, 2006 har vært medlem i klubben siden 1997 tror jeg, men var vi har ikke vært flinke til å gå på treff de siste årene:) Når er det på arenum neste gang?? Hvis ikke min mann skal så stiller jeg, mulig vi kan skaffe oss barnvakt så kan vi stille begge med bilene våres:) Ja, er nå en liten imponerense bilpark må jeg si. mye gøy der i gården ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 23, 2006 har vært medlem i klubben siden 1997 tror jeg, men var vi har ikke vært flinke til å gå på treff de siste årene:) Når er det på arenum neste gang?? Hvis ikke min mann skal så stiller jeg, mulig vi kan skaffe oss barnvakt så kan vi stille begge med bilene våres:) Neste klubbtreff er Tirsdag 28 Mars. Håper vi sees der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 23, 2006 Neste klubbtreff er Tirsdag 28 Mars.Håper vi sees der Spørs om vi ikke snart bare må ta et Askøy-treff:-) Har aldri vært på treff i Arenum. Tirsdag er den eneste dagen som overhode ikke passer:-( KJIPT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 24, 2006 Pleier å være en del, men jo flere jo bedre..... Kan jo alltids kjøre samlet ut til Arenum ?? Gjerne det. Men spørs om bilen er på veien igjen til neste tirsdag. Oppdaget en kjedelig lyd i motoren sist helg, og den står fremdeles demontert og venter på flere deler. Må nok bestille mer over helgen igjen og. Har skiftet noen reimhjul og lager i håp om at det var problemet, men hjalp lite. Kan høres ut som om lydene kommer fra både servopumpen og dynamoen. Blir vel kanskje litt dumt å møte opp i en annen bil. Er jo audi treff. hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 27, 2006 Uff, høres ikkje bra ut det der.. Håper den kommer på veien så snart som mulig da.. Stille med en annen bil går vel fint?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...