Hvor mange jenter er det i lokallaget egentilg?

Anbefalte innlegg

Da synes jeg dere damer skal treffes ALLE sammen på Gokart treffet 11 Feb!

Det må jo passe perfekt for dere

 

TThomaz

 

Heisann Jenter........

 

 

Ka sier dere til en tur på Go- Karten og slå gutta ned i støvlene?????

Må samle en gjeng jenter siden vi er blitt en del no...

Dette blir bra vettu......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har turd å slenge seg på her??? Kom igjen jenter, vis ka dere er god for..... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har turd å slenge seg på her??? Kom igjen jenter, vis ka dere er god for..... :D

neste gang, lover, når er neste gang??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

imorgen er neste treff Karianne... MEN på Lørdagen er det pils og pizza på pepps igjen!! Dere stiller der ikke sant

 

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neste gang, lover, når er neste gang??:)

 

Om du tar turen på lokallagstreffet imorgen ( 13.feb) Tar du med Porscha?: smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du tar turen på lokallagstreffet imorgen ( 13.feb) Tar du med Porscha?: smil :: rock :

 

kommer helt ann på været, har på sommerdekk. Geir hadde den jo med seg for ikke lenge siden.

Helt ærlig liker jeg rs4 bedre, men er sikkert pga den kjører jeg til dagen, vi kommer på lørdag hvis svigers kan passe barna, de kommer hjem på fredag så spørs,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer helt ann på været, har på sommerdekk. Geir hadde den jo med seg for ikke lenge siden.

Helt ærlig liker jeg rs4 bedre, men er sikkert pga den kjører jeg til dagen, vi kommer på lørdag hvis svigers kan passe barna, de kommer hjem på fredag så spørs,

 

treff på arenum??? kl 19??? shitt, ja jeg kommer, men da får det komme andre damer og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treff på arenum??? kl 19??? shitt, ja jeg kommer, men da får det komme andre damer og:)

 

Skal se om jeg får kommet meg ned.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får jaggu se og komme jenter!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du sitte på med meg da Hilde? Siden du ikke har VW lenger tenkte jeg?

Hi hi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.