#51 Skrevet Februar 1, 2007 Da synes jeg dere damer skal treffes ALLE sammen på Gokart treffet 11 Feb!Det må jo passe perfekt for dere TThomaz Heisann Jenter........ Ka sier dere til en tur på Go- Karten og slå gutta ned i støvlene????? Må samle en gjeng jenter siden vi er blitt en del no... Dette blir bra vettu...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 5, 2007 Ingen som har turd å slenge seg på her??? Kom igjen jenter, vis ka dere er god for..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 12, 2007 Ingen som har turd å slenge seg på her??? Kom igjen jenter, vis ka dere er god for..... neste gang, lover, når er neste gang?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 12, 2007 imorgen er neste treff Karianne... MEN på Lørdagen er det pils og pizza på pepps igjen!! Dere stiller der ikke sant TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 12, 2007 neste gang, lover, når er neste gang?? Om du tar turen på lokallagstreffet imorgen ( 13.feb) Tar du med Porscha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 12, 2007 Om du tar turen på lokallagstreffet imorgen ( 13.feb) Tar du med Porscha? kommer helt ann på været, har på sommerdekk. Geir hadde den jo med seg for ikke lenge siden. Helt ærlig liker jeg rs4 bedre, men er sikkert pga den kjører jeg til dagen, vi kommer på lørdag hvis svigers kan passe barna, de kommer hjem på fredag så spørs, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 12, 2007 kommer helt ann på været, har på sommerdekk. Geir hadde den jo med seg for ikke lenge siden.Helt ærlig liker jeg rs4 bedre, men er sikkert pga den kjører jeg til dagen, vi kommer på lørdag hvis svigers kan passe barna, de kommer hjem på fredag så spørs, treff på arenum??? kl 19??? shitt, ja jeg kommer, men da får det komme andre damer og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 12, 2007 treff på arenum??? kl 19??? shitt, ja jeg kommer, men da får det komme andre damer og:) Skal se om jeg får kommet meg ned.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 13, 2007 Dere får jaggu se og komme jenter! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 13, 2007 Skal du sitte på med meg da Hilde? Siden du ikke har VW lenger tenkte jeg? Hi hi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...