Agder: Hittegods auksjon hos Falken

Anbefalte innlegg

Det er kanskje litt sent å opplyse om dette nå, men jeg fikk heller ikke beskjed før igår. Det er hittegods auksjon hos Falken på Dalane idag. Varene kan sees fra klokka 17.00. Selve auksjonen begynner klokka 18.00.

Har vært på en del av de auksjoner idet siste. Man kan virkelig gjøre et kupp her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare sykler?

Eller finnes det andre morro saker der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det selges alt mulig der. Sykler, båter, bilstereo, verktøy mm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De selger alt som tjuvraddene har vært i bilene våre og hentet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var borte å kikka, ikke så mye å hoppe i take av denne gangen.

Hvor ofte er dette her a ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er auksjonen over for denne gang. Jeg gjorde et kupp denne gangen også. Brukte hele kr.250 for en gammel campingvogn. Denne er det plass for 5 personer. Kjøleskap, komfyr og alt nødvendige er inkludert. Den optimale party-vogn for mange kommende biltreff...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er auksjonen over for denne gang. Jeg gjorde et kupp denne gangen også. Brukte hele kr.250 for en gammel campingvogn. Denne er det plass for 5 personer. Kjøleskap, komfyr og alt nødvendige er inkludert. Den optimale party-vogn for mange kommende biltreff...

 

KØDD : bh :

 

Party bule dilux, tenker den er skikkelig STYGG, men helt ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var stygg som juling!

Men etter at Keko har dilla med denne i noen dager regner jeg med at dette blir partyparty :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.