#1 Skrevet November 1, 2005 Tenkte bare å legge ut bilde av A3`n til en kamerat. 19" ASA felger, og litt styling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2005 Rå bil! Trur jeg har sett den i Lillestrøm for kanskje en mnd siden? Flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2005 Mulig det ligger ett par til her, men er ikke sikker Lenavag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2005 Sett denne flere ganger i Gjøvik og en gang i Jevnaker faktisk. Meget pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2005 Sett den der jeg bor(Fenstad) sinnsyk rå, men manglet bakfanger når jeg så den, syns jeg å huske. Inn til bensinstasjonen i Fenstad er det en meget liten asfaltkant, *subbe subbe* he he. De voksne som sto der bare rista på hue, men jeg he he. Tøff bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2005 er det bare meg, eller ligner den på en opel astra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2005 er det bare meg, eller ligner den på en opel astra?? JA! Det er bare deg! Fy skamme deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2005 JA! Det er bare deg! Fy skamme deg! Hehe... Men se på fronten da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2005 Hehe... Men se på fronten da!! Ja jeg ser, men ser ikke likheten. Legg ut et bilde for å sammenligne hvis det er så likt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2005 Tror han har ødelagt bakfangeren noen ganger i sommer, er lavt ja, sitter justerbart på den og det skrus så klart i bånn. Stylinga er tatt av i påvente av snøen, bilen gjorde seg kjempe bra med 19" da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 2, 2005 bare så synd han som kjører den er helt borte i toppen (uten å utdype det noe mer) og at bilen er en 1.6.... hadde vært kult med en T og en Q på den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 2, 2005 Ja, er fin bil, men blir vel ikke tatt så altfor bra vare på, men er veldig pen å se på Tror han har skifta bakfanger 4 ganger, da den er revet av flere ganger, en gang etter an vannplaning. Vannet sprutet oppunder, og vips! Der var fangren borte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...