Vintertreff - Skedsmohallen - 12 november

Anbefalte innlegg

Vi er en liten gjeng med golf'ere planlegger et lite

vintertreff utenfor skedsmohallen 12 november...

 

Vi starter da klokken 19.00 på parkeringsplassen, og alle er velkomne,

uansett bil...

 

Hensikten med treffet er å visse frem vinterutgaven av bilen vår,

bare for å se hva folk ruller rundt i om vinteren...

 

 

Håper mange gidder å ta seg turen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg tar meg en tur. jeg får se hva som er på planen...

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer mest trolig.. :)

 

Satser på at jeg får selskap med en Civic fra Lillehammer også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lyst å lufte sin VAG-bil (eller andre merker) her..? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok en tur. Er ferdig på vakt kl 19 så det passer fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg fått på resten av stylingen innen da tar i hvertfall jeg en tur. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir jeg ferdig med eksosanlegget på passat'n min så kommer jeg... har hørt litt rundt og det kommer visstnok en del biler... blir nok bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det har blitt mye rot jeg nå! B H N som har blitt fåreslått etter at vi ikke får låv å være på skjedsmohallen har ikke veldig god plass. Også er det snakk om denne rånerunden med gul blink på taket og greier som jeg ikke helt vet om politiet er så gla i etc etc! Kan ikke dere i golf gjengen som har planlakt dette begyne å snøre sammen noen tråder så vi får en plan over hva som egentlig skjer? Kjedelig hvis ingen vet noen ting og alt bare blir rot der nede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Det har dessverre blitt noen problemer nå i det siste, ja. Det er noen som visstnok sitter på informasjon om at politiet ikke var spesielt glade i planene om et treff der, og som hadde skaffet tillatelse til å stå uttafor noe som heter Birger H Nord ellerno.

 

Jeg vet ikke hvorvidt dette er reelt, og hvorvidt politiet vil kaste oss vekk om vi stiller opp ved Skedsmohallen, men jeg tipper de kommer og ikke er spesielt glade. På den andre siden er det jo en parkeringsplass, og om folk oppfører seg, så syns jeg også at politiet bør være litt positive.

 

Problemet med å flytte treffet så kort tid i forveien, er at ryktet mest trolig har spredt seg, og ikke alle leser her for siste nytt. Derfor blir det litt dumt å flytte treffet et annet sted da man kan risikere at noen møter opp på et sted, og andre et annet sted.

 

Når det gjelder kolonnen med blinkende gule lys, så har jeg også min tvil, men kan ikke nekte folk å sette igang noe slikt om de vil.

 

Aner heller ikke hvor mange biler som kommer, hører rykter om at BHN-greiene kan ta 40 biler.

 

Forslag til løsningen mottas med takk, så kan de formidles videre til de som står bak hele greia, siden dessverre har blitt litt kjedelige tendenser i det siste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Det har dessverre blitt noen problemer nå i det siste, ja. Det er noen som visstnok sitter på informasjon om at politiet ikke var spesielt glade i planene om et treff der, og som hadde skaffet tillatelse til å stå uttafor noe som heter Birger H Nord ellerno.

 

Jeg vet ikke hvorvidt dette er reelt, og hvorvidt politiet vil kaste oss vekk om vi stiller opp ved Skedsmohallen, men jeg tipper de kommer og ikke er spesielt glade. På den andre siden er det jo en parkeringsplass, og om folk oppfører seg, så syns jeg også at politiet bør være litt positive.

 

Problemet med å flytte treffet så kort tid i forveien, er at ryktet mest trolig har spredt seg, og ikke alle leser her for siste nytt. Derfor blir det litt dumt å flytte treffet et annet sted da man kan risikere at noen møter opp på et sted, og andre et annet sted.

 

Når det gjelder kolonnen med blinkende gule lys, så har jeg også min tvil, men kan ikke nekte folk å sette igang noe slikt om de vil.

 

Aner heller ikke hvor mange biler som kommer, hører rykter om at BHN-greiene kan ta 40 biler.

 

Forslag til løsningen mottas med takk, så kan de formidles videre til de som står bak hele greia, siden dessverre har blitt litt kjedelige tendenser i det siste..

 

 

Jeg har hørt litt rundt og politiet skal ikke ha noe håndfast på oss dersom vi bare står stille og rolig på skedsmohallen...

 

Alternativt går det ann å starte ann på skedsmohallen, kommer purken og sparker oss vekk - kjører vi til BNH...

 

jeg aner helt ærlig ikke... Det er lissom dagen før og så skal vi begynne å endre sted - det blir mye slitt - og garantert noen som ikke får det med seg...

 

 

En mulighet er at enkelte møter på skedsmohallen og står der i 5-10 min og tar med seg de som ikke har fått med seg BNH - og så møter vi andre på BNH...

 

Bare et forslag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt litt rundt og politiet skal ikke ha noe håndfast på oss dersom vi bare står stille og rolig på skedsmohallen...

 

Alternativt går det ann å starte ann på skedsmohallen, kommer purken og sparker oss vekk - kjører vi til BNH...

 

jeg aner helt ærlig ikke... Det er lissom dagen før og så skal vi begynne å endre sted - det blir mye slitt - og garantert noen som ikke får det med seg...

 

 

En mulighet er at enkelte møter på skedsmohallen og står der i 5-10 min og tar med seg de som ikke har fått med seg BNH - og så møter vi andre på BNH...

 

Bare et forslag...

Jeg støtter forslaget om å begynne ved Skedsmohallen, så flytter vi oss om vi blir kasta bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter forslaget om å begynne ved Skedsmohallen, så flytter vi oss om vi blir kasta bort.

 

Enig der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som det ser ut nå, så blir det skedsmo...

 

Hvertfall for oss fra golf gjengen - og muligens en del til...

 

19.00 på hallen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott!

Får håpe det går bra.. :)

 

Håper det kommer mange fra VACN innom også.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt å komme, men nå har dama ordna middag og gjester hjemme. Men jeg svinger innom en liten tur på vei hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ikke så mye som skjer her jeg kommer i fra, så det er ikke umulig jeg og en kompis tar en tur til skedsmo i kveld gitt, men hvor ligge hallen sånn ca a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med vel en tur med en T5.. Skulle vi møtes kl 18:00 på Statoil Kjeller først?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ikke så mye som skjer her jeg kommer i fra, så det er ikke umulig jeg og en kompis tar en tur til skedsmo i kveld gitt, men hvor ligge hallen sånn ca a?

 

Den ligger rett ovenfor lillestrøm (bortenfor åråsen)...

 

Tar med vel en tur med en T5.. Skulle vi møtes kl 18:00 på Statoil Kjeller først?

 

 

Vi golf III gutta skal møttes 18.00 på kjeller først ja, og så kjøre samlet bort...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei så bare golf 3 er velkommen da eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei så bare golf 3 er velkommen da eller??

 

Nei det er vel ikke det...

 

Vi ville bare samle oss så vi havner samla på skedsmo lissom (3'er rekka på skedsmo)...

 

Bare å møtte opp på kjeller - mulig det kommer noen andre merker også så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.