Ålesund: Et par skrytebilde av "Sleden"

Anbefalte innlegg

Måtte teste digital-kameraet mitt fant e ut. Bilda e tatt på Statoil-stasjonen ved siden av Volvo i Breivika for 15 min siden :)

 

BilderavS4006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et til.......blir vel sikkert siste bilda av "Sleden" med Porsche-felga ;)

 

BilderavS4007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De var jo litt uskarpe da Pål. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et aldri så lite stativ hadde gjort susen...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada....bla bla har aldri påstått at e nokke proff fotograf heller da :nana:

 

EDIT:E har forresten en tripod men den e så lav så da måtte e ha krøpe rundt nede på plassen der å DET ville e ikke gjort. GJØRMESUPPE!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada....bla bla har aldri påstått at e nokke proff fotograf heller da :nana:

 

EDIT:E har forresten en tripod men den e så lav så da måtte e ha krøpe rundt nede på plassen der å DET ville e ikke gjort. GJØRMESUPPE!!!!

Åjo!!! Det må du jo gjør!! For da får du sånne kule nedantefraogopp-bilder : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åjo!!! Det må du jo gjør!! For da får du sånne kule nedantefraogopp-bilder : smil :
Jammen pokker det va et eineste stort gjørmehøl mellom pumpene der nede pga bygginga ved siden av.....va ikke akkurat fristende å legge se ned der. Dessuten lå tripoden hjemme.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet for lang lukketid (15+ s), så stiller du deg opp med stativ og ei lommelykt. Ta bildet og løp ei runde rundt bilen. :)

 

Da trenger du ikke kunstig lys fra noen kjedelige pumper, og du vil få noen kule effekter. .:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet for lang lukketid (15+ s), så stiller du deg opp med stativ og ei lommelykt. Ta bildet og løp ei runde rundt bilen. :)

 

Da trenger du ikke kunstig lys fra noen kjedelige pumper, og du vil få noen kule effekter. .:)

Ja e tror e har det,har et Fujifilm Finepix S5000. Har ikke brukt det så mye enda : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nåkken som e go til å ta bil-bilde her? som dokke ser "på sida mi"so e der nåken elendige fra før :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nåkken som e go til å ta bil-bilde her? som dokke ser "på sida mi"so e der nåken elendige fra før :rolleye:

 

du blir da ikke den eneste som ikke kan å ta bilder her. når jeg prøver å ta noen blir de sånn 1000kb eller noe sånt så de går ikke and å legge de ut noen plass... slitet med sånn nymoderne teknikk ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du blir da ikke den eneste som ikke kan å ta bilder her. når jeg prøver å ta noen blir de sånn 1000kb eller noe sånt så de går ikke and å legge de ut noen plass... slitet med sånn nymoderne teknikk ja

 

Det kommer jo av at kameaet har høy oppløsning. Det er jo kjekt å ha for å printe ut bildene, men for å legge de ut på nett må du krympe de. Gjøres enkelt i et bilderedigeringsprogram som f.eks Photoshop, paint shop osv.

 

Eller f.eks her, http://www.resizeimage.4u2ges.com/resizer.asp

Gratis tjeneste som er meget enkel i bruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du har noen gromme hjul på lager om du skal selge porche hjula,dei klær bilen meget godt. Fint du fikk me sjappa til pølse-hurlen også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du har noen gromme hjul på lager om du skal selge porche hjula,dei klær bilen meget godt. Fint du fikk me sjappa til pølse-hurlen også:)
E solgt allerede dei....blir 3 delte OZ felga om ikke så lenge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil du har der.

Jeg likte felgene veldig godt. Driver å lurer på om jeg skal kjøpe slike til våren. Tror de kan bli kule på s

en C4 Avant.

 

Men... Flere bilder av Sleden. Denne gang i dagslys. Dere har vel høst der oppe enda, så det er bare å knipse. Flott lys for tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.