Elendig service på Mobil chipping i Finnmark

Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt å poste dette, men men.

 

Kan jo egentlig bare fyre løs. Jeg hadde en uheldig episode med chipping av bilen min hos Chipservice på Finnsnes (de har avtale med TS Racing, og bruker faktisk Ts Racing logo og stempel : klø : ).

 

Da jeg hadde chipet bilen min var det minimal forskjell, jeg konfronterte dem med dette og jeg fikk tilbudet om å vente en dag for å se om den "løsnet", noe om jeg synes virket meget rart. Skulle få pengene igjen om den ikke gjorde det. Da begynte hele dritten, jeg ringte og sa at det ikke hadde skjedd noe i forhold til dagen før, fyren sa at da var det bilen det var noe galt med og ikke chippen, luftmengdemåleren var sannsynligvis gåen. Byttet denne men ingen forskjell. Etter mye fram og tilbake ble fyren ufin i kjeften også, men da jeg sa at han skulle ikke få chippet en eneste bil hær oppe i ettertid hvis han ikke ordnet opp i dette ble det en annen lyd i pipa. Måtte tilogmed kjøre til Nordreisa for at de skulle sette den tilbake i "orginal" stand, alt dette uten noen form for kompansasjon. Det som også var utrolig var at på hjemmesidene til TS Racing så står det noe om "seriell" tuning uten inngrep, og det var denne jeg skulle ha, men det viste seg i ettertid at det han gjorde et inngrep likevel, uten og spørre om det var i orden.

 

Håper TS Racing sier opp avtalen med disse, eller så vil det komme endel misfornøyde kunder etterhvert :(

 

Jeg vet at det er noen som faktisk har fått chippet bilen, og de har blitt fornøyd.

 

Men med slik dårlig service tror jeg ikke disse kommer noe særlig langt med firmaet sitt.

 

Mvh

 

Ken Arne

 

PS. For de som kjenner meg så kan dere jo tenke på hvordan jeg ble når fyren ble ufin i kjeften :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må da være noke som er feil, du skal da ihvertfall merke forskjell. Ring Tommy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må da være noke som er feil, du skal da ihvertfall merke forskjell. Ring Tommy!

 

Jeg gjorde det, og han sa også at man skulle merke STOR forskjell.

 

Nå har jeg 2.5 TDI Q med 180 hk orginalt. Og på denne skulle jeg merke stor forskjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vært uheldig der Ken Arne, mener å det burde være en veldig merkbar forskjell på chipping av 2,5TDI 180HK!! Hadde å tenkt å få chippet min S4 hos de når de var i H-fest, men er glad i ettertid nå at jeg ikke gjorde det. Blir jo litt negativ reklame for TS-racing at de holder på slik :fy:

Tror heller jeg sender inn styreenheten min til Tommy så chipper han i håp

om at det ikke blir noe tull i ettertid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med norske tunera er att det er så j"#vla mange, og det er ikkje alle som har peiling, er ikkje hjelp i å vere underleverandør til TS, dersom han ikkje har peil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vært uheldig der Ken Arne, mener å det burde være en veldig merkbar forskjell på chipping av 2,5TDI 180HK!! Hadde å tenkt å få chippet min S4 hos de når de var i H-fest, men er glad i ettertid nå at jeg ikke gjorde det. Blir jo litt negativ reklame for TS-racing at de holder på slik :fy:

Tror heller jeg sender inn styreenheten min til Tommy så chipper han i håp

om at det ikke blir noe tull i ettertid.

 

Trur du heller skal ta en tur ned til Hans Dahlback, virker som han har litt mere peiling. Det skal værtfall æ jøre til sommer`n :)

 

Ja vær gla for at du ikke gjorde d :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner disse guttene... Hadde et firma som var mindre vellykket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bra dette.

 

Kanskje det skjer noe i fremtiden med dem? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd og ringe Tommy og snakke med han om dette da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Bilgarasjen.no vi snakker om her ?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd og ringe Tommy og snakke med han om dette da?

 

Jepp, det har jeg gjort. Han sa at hvis ikke jeg fikk ordnet opp i dette, sa skulle jeg sende "boxen" ned til han så skulle han ordne opp i dette, samt ta betalt hos Chipservice...

 

Nå skal det sies at jeg fikk en kvittering på at pengene skulle være på konto innen en fast dato. De kom en uke forseint, og da var unnskyldninga at de hadde gitt alt til regnskapsføreren og at han skulle sette det inn på konto. Hmm, litt rart at pengene ble innbetalt etter at jeg hadde ringt 4-5 ganger, og det ble betalt inn i "post i butikk". Pussig regnskapsfører som ikke setter inn pengene pr. nettbank : klø :: klø ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Bilgarasjen.no vi snakker om her ?!

 

Nope, Chipservice. Holder til på Finnsnes tror jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bra dette.

 

Kanskje det skjer noe i fremtiden med dem? :)

 

Ja vi får håpe det da. Eller kansje ikke, da får du sikkert flere kunda :):rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner disse guttene... Hadde et firma som var mindre vellykket...

 

Kansje ikke så rart, service innstilling hadde en av dæm aldri hørt om.... :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, Chipservice. Holder til på Finnsnes tror jeg....

Er samme guttene... Bilgarasjen.no gikk ikke så bra... De startet opp med mobil enhet istedet..Kjører en rød Caddy med Ts reklame på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er samme guttene... Bilgarasjen.no gikk ikke så bra... De startet opp med mobil enhet istedet..Kjører en rød Caddy med Ts reklame på..

 

Ja da er det de samme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

chip-service tuner over 100 biler for TS pr. år !

noen biler er litt vanskligere å tune enn andre,også her hos oss!

ofte fordi bilen ikke er iorden i utgangspunktet

,disse er i 99% av tillfellene VAG ;)

 

når de får en slik bil,som ikke er iorden

og når kunden går bananas ,og påstår at de har ødelagt luftmassemåleren hans, +++++ masse skriking,trusler og banning

skjønner jeg at chip-service hadde det vanskelig med å være seriøse selv !

 

denne saken det er snakk om her,har vi ordnet opp i !!!!!

at kunden da fortsatt velger å legge sin versjon ut på forumet

,viser vel bare at det er noen kunder det er fint å være uten !!

 

at personen er "lokallagsleder" gjør jo også at han representerer klubben

på dette forum, IKKE BRA :(

 

at vi har fått bilgarasjen til å bli chip-service mobilenhet for oss

har vel ikke så mye med saken å gjøre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

chip-service tuner over 100 biler for TS pr. år !

noen biler er litt vanskligere å tune enn andre,også her hos oss!

ofte fordi bilen ikke er iorden i utgangspunktet

,disse er i 99% av tillfellene VAG ;)

 

når de får en slik bil,som ikke er iorden

og når kunden går bananas ,og påstår at de har ødelagt luftmassemåleren hans, +++++ masse skriking,trusler og banning

skjønner jeg at chip-service hadde det vanskelig med å være seriøse selv !

 

denne saken det er snakk om her,har vi ordnet opp i !!!!!

at kunden da fortsatt velger å legge sin versjon ut på forumet

,viser vel bare at det er noen kunder det er fint å være uten !!

 

at personen er "lokallagsleder" gjør jo også at han representerer klubben

på dette forum, IKKE BRA :(

 

at vi har fått bilgarasjen til å bli chip-service mobilenhet for oss

har vel ikke så mye med saken å gjøre....

 

Hvis ikke dette kan taes opp for å advare andre medlemmer er jo det ikke noe vits å ha et forum. Det er jo for at vi skal utveksle erfaringer med hverandre. At jeg er lokallagsleder har da ingenting med saken og gjøre.

 

Synes det er rart at du går ut å forsvarer denne mobilenheten som chipper bilene for deg, mår jeg ikke i det heletatt har noe negativt å utsette på TS-Racing.

 

Da lurer jeg på om når jeg har påstått at chipservice har øderlagt min luftmengdemåler? Dette var en påstand fra chipservice om at den var gåen, noe jeg da ikke kunne forstå. Det gjorde de heller ikke på det lokale møller verkstedet, det var det jeg fikk til svar hos verksmesteren. Den ble i tillegg byttet og testet, men det var fortsatt ikke store forskjellen.

 

Da jeg tok dette opp med deg, så har jeg da aldri gått bananas som du sier. Jeg ble rimerlig forbannet når deres representant (chipservice) begynte å bli ufin i kjeften. Det finns faktisk vitner til min tlf samtale med dem.

 

Hvis du virkerlig tror at man kan bli ufin i kjeften uten at man skal reagere, så tar du feil.

 

En ting som er sikkert er at hvis produktet jeg fikk i min bil hadde fungert optimalt så hadde det ikke vært noen sak i det heletatt. Det samme hvis deres representant hadde opptrått med serviceinstilling så hadde det heller ikke vært noen sak. Men å si at bilen slipper etter "noen" timer og si at hvis ikke bilen fungerer i morgen så får du bilen tilbake i org stand og pengene tilbake, noe som ikke skjedde i det heletatt.

 

Når det i tillegg loddes inn en chip i bilen som ikke var avtalen, synes jeg er meget kritikkverdig... Jeg ba om Seriell programmet som du annonserer med, dette skal i flg. annonsen ikke være noen form for inngrep, bare programering.

 

Når du sier at det er framsatt rusler vil jeg gjerne vite hvilke trusler dette er?!?

 

Å en sak har som regel 2 sider, hva du velger å tro på får bli din sak.

 

Denne saken er herved avsluttet for min del.

 

Ha en fortsatt god dag.

 

Mvh

 

Ken Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.