Agder: Kult ass, jeg har handlet hus i dag!!!

Anbefalte innlegg

Jaujau, skal ordne det, men det får bli til helgen, siden jeg ikke er hjemme fra jobb før skumring. Håper det er i orden;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jøssda, haster ikke på noen måte ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder, det har vi ikke sett...

 

Dette må jo bli "før" bildene det da, fra den gangen jeg tenkte å legge ut bilder:D

FORUM1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen til innhugget i gammel tråd er at jeg har begynt "forvandlingen"

 

Fra gusjegult til levelig, bytta tak, maler nå, huff, osv osv, holder og på med leilighet i kjelleren!

FORUM3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også laget fine gesimser med utstikk på 35cm, istedet for 11 : eek :

FORUM4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

taket var rødt(skal se om jeg finner ett bilde av det og) nå er det helt nye stein som er sorte med belegg... Til innbruddspris, siden jeg har to brødre på Skarpnes takstein;)

FORUM5.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet nye dører til oss & til leiligheten, så dette bør bli saker...

 

Tomta er på 1500Kvm, så boltreplass har vi og, midt i eggeplomma etter min mening, 30sek. til motorvei, begge veier (Grimstad/Arendal!) 2 minutter til sjøen...

 

ferdig voksne frukttrær i fleng er det og :D begynner å føle meg hjemme her nå..

FORUM6.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bare snø jeg: smil : så jo greit ut det huset....Få slengt ut noen bilder av åssen det ser ut nå da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta noen i løpet av ettermiddagen jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bare snø jeg: smil :

 

Tenkte det samme jeg, det er rett og slett tragisk å se hvor ille vi hadde for bare noen få måneder siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut dette trond.

OT snø er ikke no problem med quattro:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT snø er ikke no problem med quattro:p

 

Moroklumpen! Med så mye snø som det var sist vinter så var det et problem, faktisk! Jeg kjørte meg faktisk fast flere ganger : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

auda, var litt sent å se bilder nå, men dere ser nå ivertfall at jeg maler huset da, og at tegla ikke er røde lenger:)

Forum7.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og at presenningen fortsatt er "pipehatten" min :) Den kommer forøvrig denne uka, kloakkavluftningshatten maler jeg med hammerite:)

 

Ikke kongen på blits heller : flau : Fin gren f. eks. :D

Forum8.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett til av gavlvegg, grunnmuren skal males den og, samt vindski...

 

Jeg er forøvrig en ikke røyker : flau :

Forum9.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sånn er det ja, endel finere uten gulfargen, selv om vi er langt fra ferdige med malejobben...

 

Naboen har polakker flyende rundt, 3 lapper for vask av hus og ett strøk, lukter det momsfritt eller :D:D:D

FORUM10.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens siste; er det noen som skjønner behovet for å skifte ytterdør tro? : klø ::D:D

 

Lakenet i vinduet har vi der av en praktisk grunn som våkner 05:00 om ikke det henger der :) Så slapp det å bli ett "issue" Hehe..

Forum11.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å se ut som et bra hus nå!!!! Jeg får stikke oppom når kat-erstatterene kommer og se nærmere på det. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.