Anbefalte innlegg

Høh.. sålenge det er torsdag får vi spize pizza først, butikken er jo åpen til 19 da. Og så må jeg få lånt lokale på nåde siden jeg egentlig slutter til nyttår. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men da fikser du den biffen Oppigård....:)

 

Så skal jeg prøve å ikke være syk slik at jeg faktisk kan komme jeg også. Kan stille med Gatebil 2005 om den skulle være interessant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har vi det igang igjen da. Vi har idéa, planlegg, finn en dag, og alle meine på at dam kjem. Men så stille ingen så vidt i har forstått. Kan vi da ikkje lage ei telefonliste, så kan beskjeda sendes rundt på sms? E vel alle tør i påstå som e lettest tilgjengelig på mobil, men heller fåtall som e inne på forumet hver dag. Synspunkt? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har vi det igang igjen da. Vi har idéa, planlegg, finn en dag, og alle meine på at dam kjem. Men så stille ingen så vidt i har forstått. Kan vi da ikkje lage ei telefonliste, så kan beskjeda sendes rundt på sms? E vel alle tør i påstå som e lettest tilgjengelig på mobil, men heller fåtall som e inne på forumet hver dag. Synspunkt? : klø :

 

hadde nok ikke vert så dumt og sendt rundt via sms, bare og få laget ei liste å send ut det...bare ikke for tidlig så folk glemmer det, men heller ikke for sent:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM med telefonnummer så skal jeg lage en liste. Sette opp datoer frem til våren kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg booket 5.januar på jobb. Er litt fullt i kjellern så mulig jeg må sende med dere noen plasmaskjermer og høyttalere hjem etterpå, rydde litt.

 

Vi kan jo avtale noen datoer når vi møtes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva om vi hadde satt av en fast dag i hver måned eller noe slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen var vel første torsdagen i hver måned! Holder det med ett møte pr måned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett pr mnd må vel passe de fleste.

 

Torsdag 5. januar utgår fra jobb dessverre.

 

Har vi noen mulighet til å bruke et rom på AutoTeam feks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka sher?

e det møte i mårgå enj?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoteam kl 1800! Spre ryktet! Blir ikke noe film da? Har ikke noe utstyr. Fremviser og lerrett skulle vi hatt, pc er ok!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.