#1 Skrevet November 9, 2005 Da har vi kommet frem til endelig utseende av genserene og jeg skal sette i gang bestilling hos Tonjer Media. Info: - Hettegenser - Rød - Sort skrift - 80% Bomull/20% Polyester - Flosset innside - Antall som bestilles, 30 STK! - Leveringstid, 2-3 uker etter godkjent korrektur. Størrelser: Voksne: S til XXL Barn: 6/8 år, 9/11 år, 12/14 år. Utseende: Foran så blir det klubb logo på venstre bryst, denne blir ca 10.5cm bred. Bak på ryggen kommer "Vacn Haugesund" i en størrelse på 25-30cm. Pris: Vi har fastsatt genserene til å koste 260,- kr pr stk! og jeg trenger forhåndsbetaling før jeg bestiller for jeg har ikke råd til å legge ut for dette av min egen lomme. Kommer tilbake til Konto nummer som pengene overføres til. Så jo fortere dere betaler inn, jo fortere får jeg bestilt vennligst opplys fullt navn og medlemsnummer når dere overfører penger. Mvh. Glenn Ove Pedersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2005 Bestillingsliste! ------------------------------------------------------------------ Glenn Ove Pedersen - 2stk, størrelse; M. kr: 520,- Geir Gresvoll - 1stk, størrelse; XL. kr: 260,- Fridtjov Eidhammer - 2stk, størrelse; L & M kr: 520,- Andrè Tjeltveit - 1stk, størrelse; XL kr: 260,- Tore Kirketeig - 3stk, størrelse; L,S og 9/11år kr: 780,- Alf Inge Øvrevik - 1stk, størrelse; XL kr: 260,- Kjetil Helgesen - 1stk, størrelse; M kr: 260,- Arve Berge - 1stk, størrelse; XL kr: 260,- Ivar Landre Bjerke - 1stk, størrelse; M kr: 260,- Karl Oskar Berge - 1stk, størrelse; XL kr: 260,- Vidar Berge - 1stk, størrelse; M kr: 260,- Glenn M. Paulsen - 2stk, størrelse; M og XL kr: 520,- Dag Anders Farbu - 2stk, størrelse; L og M kr: 520,- Tormod Frøyland - 1stk, størrelse; M kr: 260,- Frode Rabben - 1stk, størrelse; XL kr: 260,- Lars Ove Osmundsen - 1stk, størrelse; L kr: 260,- Tore Østensen - 1stk, størrelse; L kr: 260,- Johannes Løvereide - 1stk, størrelse; XXL kr: 260,- Inge Rasmussen - 1stk, størrelse; S kr: 260,- Arve Frantsen - 1stk, størrelse; M kr: 260,- Pål Roger Skauvik - 1stk, størrelse; L kr: 260,- Christian Våge - 1stk, størrelse; XL kr: 260,- ------------------------------------------------------------------ REST: 2stk! SEND PM TIL MEG FOR BESTILLING! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2005 Ja, nå er snart halvparten av genserene reservert, setter pris på om de som skal ha sier ifra til meg fort, sånn at jeg kan fortere organisere innbetalinger, og få satt i gang bestillinger. Mvh. Go 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2005 Da begynner det å minke her, kom igjen, ta ett kraft tak å reserver restene så jeg trygt kan bestille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2005 Ønsker at dem som har sendt bestilling til meg, dobbelsjekker bestillingslista, for det nærmer seg bestilling snart, så fort litt flere av genserene blir reservert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2005 Vurderer å legge inn bestilling tidelig neste uke så vi får klærne før Jul, men jeg ser helst til at de resterende 8 genserene også blir reservert da jeg ikke har økonomi til å betale ut alle klærne, kan dere gi beskjed til de som dere vet ikke er på forumet om at de må kontakte meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2005 Er det ingen andre som skal ha gensere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2005 En genser i størrelse L til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2005 Vi bestemte på møtet i går at alle genserene må være reservert før vi starter bestilling da det blir litt feil å dekke inn restlageret av gensere på lokallagskassen. så nå må dere ta ett lite krafttak og resververe de 6 resterende genserene så fort som mulig mvh GO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2005 Må kjappe dere nå, KUN 4stk igjen! vet arvid også ville ha 1stk, så da sier vi 3stk igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 16, 2005 Ingen andre som vil ha? er synd at 3-4 gensere skal sette stopper for hele greia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 16, 2005 Hva med t-shirts? hadde vært greit å ha noe sånt. Jeg går aldri med genser , går alltid med t-shirt. Men den fargen var for J... blir vel sure når jeg klager nå men men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 16, 2005 Vel, fargen ble bestemt på lokallagsmøtene våre, og det var ingen som hadde noen sterke innvendinger mot disse fargene, noe du kunne vært med å bestemme viss du hadde vært på disse møtene. fargen ble bestemt pga. at vi skal skille oss litt ut når vi eventuelt reiser på ett treff i løpet av årene. når det gjelder t-shirts så vil jeg satse på å organisere det nærmere sommeren sålenge denne første bestillingen går knirkefritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 30, 2005 rart at disse 4 resterende genserene ikke blir reservert, vi er jo mange flere i lokallaget enn dem som har bestilt! kom igjen nå reserver siste rest så vi kan få oss noen klær på nyåret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 17, 2006 Ingen andre som er intressert? bestiller ikke før alt er i boks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2006 Jeg vil også ha en hvis det er flere igjen i L: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 29, 2006 Det skal du få pål! da er det 3 gensere igjen som må reserveres før jeg legger inn bestilling og begynner å krever inn penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 9, 2006 Hei. Eg vil bestille ein Genser eg og. Str. XL. Sendte mld til deg på tirsdag. Mvh Christian Våge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 9, 2006 Har ikke fått noen melding av deg? min mobil du sendte på? Uansett, jeg skriver deg opp jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 9, 2006 Har ikke fått noen melding av deg? min mobil du sendte på? Uansett, jeg skriver deg opp jeg! Søkte på nr ditt på sol.no og fant det der. Men lenge til du bestiller nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 9, 2006 Søkte på nr ditt på sol.no og fant det der. Men lenge til du bestiller nå? ah det nummeret du har prøvd på ja, det er ikke i bruk, var noe som ble opprettet sist jeg kjøpte telefon, mitt nummer finner du ikke der uansett, står i firmaet sitt navn det nå. men ja, det er jo 2gensere igjen som jeg må få ut før jeg begynner å bestille, når jeg har bestilt så setter jeg en 2 ukers betalingsfrist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 14, 2006 Ingen flere som har lyst på?? er bare 2stk igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 15, 2006 Kan ta dei siste i fra kassa, sikker noen som vill ha når vi har fått dei andre en L og M eller noe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 15, 2006 Ok, da går jeg igjennom listene i morgen å setter opp en skikkelig bestilling, så skal jeg se om jeg ikke klarer å få lagt inn bestillingen på fredag. Opplyser da også kontonummeret jeg vil ha betalt pengene inn på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 17, 2006 Da er genserene bestilt, og jeg har send PM til samtlige involverte som skal betale meg. Leveringsdato er den 10/3-06 og jeg har satt betalingsfrist på dere til den 3 MARS 2006 Den eneste jeg er usikker på om kommer til å lese PM'en jeg har sendt ut er Arve Frantsen Da han ikke har vært aktiv på forumet siden Juni 2005. Fridtjov, du kjenner vel arve? isåfall gi beskjed til han Så da får vi krysse fingrene og håpe på at alt går knirkefritt for seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...